شهام سلیمانی خبر داد : عزم جدی شهرداری مسجدسلیمان در مناسب سازی، ترمیم و آسفالت معابر و مناطق مختلف با اولویت توجه به محلات محروم و کمتر توسعه یافته سطح شهر

 

شهردار مسجدسلیمان از عزم جدی شهرداری برای مناسب سازی، ترمیم و روکش آسفالت معابر و محلات سطح شهر با اولویت توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شهام سلیمانی در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی و روکش آسفالت چند نقطه از شهر مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت : خدا را شاکر و سپاسگذاریم که امروز و بطور همزمان شاهد انجام عملیات ترمیم، مناسب سازی و آسفالت چندین محله در سطح شهر هستیم که دهها سال چشم انتظار چنین روزی بودند.

سلیمانی افزود : شهرداری مسجدسلیمان با عزم جدی برای ترمیم و روکش آسفالت محلات محروم و کمتر توسعه یافته وارد عرصه شده و تا کنون چندین محله قدیمی که در طی سالیان گذشته به سطح کیفی معابر آنها هیچ توجه ای نشده بود، خدماتی همچون بهسازی و مناسب سازی مسیر تردد و ترمیم و روکش آسفالت را ارائه داده است.

 

 

شهردار مسجدسلیمان با نام بردن از محلاتی همچون نمره یک، نمره دو، نمره هشت، ریل ویل، چهاربیشه، بی بیان، نفتک و حسین قصاب چشمه علی گفت : هر کدام از این محلات بسیار گسترده و دارای کوچه ها و خیابان های پر پیچ خم فراوانی است که انجام کارهای عمرانی را سخت میکند اما با همت همکارانم در واحدهای مربوطه این کار با قدرت ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم موجبات رضایتمندی همشهریان عزیزمان را در این مناطق فراهم آوریم.

شهام سلیمانی خاطر نشان کرد : مشکلات زیادی به ویژه در زیرساخت های شهر وجود دارد اما قصد داریم با تلاش شبانه روزی خدماتی در خور شان مردم عزیزمان به آنها ارائه کنیم و امیدوارم در دوره تصدی من در شهرداری شاهد مناسب سازی، ترمیم و آسفالت سه چهارم از خیابان ها و محلات مختلف شهر باشیم.

 

انتهای پیام