طرح جامع شهرستان مسجدسلیمان در مرحله ارائه به شورای عالی راه و شهرسازی کشور

 

 

استاندار خوزستان گفت: بنا شد برای مسجد سلیمان و طرح جامع آن در سریع ترین زمان ممکن مدارک تحویل شود تا در شورای عالی شهرسازی مطرح، بررسی و تصویب شود تا بتوانیم با فراغ بال کار بازسازی و نوسازی مسجد سلیمان را چه در رابطه با زلزله چه در رابطه با بافت های فرسوده که بناست از سوی هیئت دولت تصویب شود را انجام دهیم و دستگاه‌های متولی هم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان،  نشست شورای مسکن استان روز چهارشنبه به ریاست استاندار خوزستان و با حضور تعدادی از معاونین و مدیران وزارت مسکن و شهرسازی در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست گفت: مسائل مربوط به شهرستان مسجدسلیمان با توجه به زلزله اخیر در این شهر و خطراتی که متوجه آن است و اقداماتی که برای بازسازی، تعمیرات و مسائل شهرسازی مسجدسلیمان مورد بحث و مطالعه جدی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد.

استاندار خوزستان افزود: بنا شد که با توجه به مصوبه دولت و تخصیصی که به بنیاد مسکن داده شده است ساخت منازل آسیب دیده از زلزله به زودی شروع شود و با موافقتی که از سوی معاونین وزارت راه و شهرسازی انجام شد در مقطع فعلی ۱۵ هزار هکتار برای ساخت منازل اختصاص یافت و انشاالله این کار را به سرعت می‌توانیم انجام دهیم و مشکلی که در این زمینه داشتیم در این نشست رفع و حل شد.

شریعتی اظهار داشت: این موضوع به صورت عادی دست کم چند ماه زمان نیاز داشت ولی خوشبختانه امروز حل شد و کار شروع خواهد شد و تعمیرات نیز طبق توافق بنا شد انجام گیرد و کار دنبال شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنا شد برای مسجد سلیمان و طرح جامع آن در سریع ترین زمان ممکن مدارک تحویل شود تا در شورای عالی شهرسازی مطرح، بررسی و تصویب شود تا بتوانیم با فراغ بال کار بازسازی و نوسازی مسجد سلیمان را چه در رابطه با زلزله چه در رابطه با بافت های فرسوده که بناست از سوی هیئت دولت تصویب شود را انجام دهیم و دستگاه‌های متولی هم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/