آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گلگیر و دیدار با آزادگان توسط شهردار و اعضای شورای شهر + تصاویر

 

 

آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر گلگیر و دیدار با آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس با حضور شهردار و  اعضای شورای شهر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، آیین غبارروبی ، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای شهر گلگیر عصر روز یکشنبه بیست و هفتم مرداد ماه با حضور سلیمان آقابیگی شهردار این شهر ، حاج آقا بیژنی امام‌ جماعت گلگیر ، محمد آقابیگی و سینا خلفیان از اعضای شورای شهر و جمعی از کارکنان شهرداری گلگیر برگزار شد.

مسئولان شهر گلگیر ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا و نثار گل و ادای احترام به مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

شهردار گلگیر با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون فداکاری‌ها و خون شهدا است، گفت : شهادت لیاقت می‌خواهد و این لباس به تن کسی جز اولیای خاص و بندگان مخلص خدا نمی‌رود.

سلیمان آقابیگی ادامه داد : شهدا برای صداقت و امر به معروف و برپایی عدل و گسترش دین مبین اسلام جان خود را فدا کردند.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سخنانی کوتاه بیان داشت : آزادگان در طول دوران اسارت و همچنین اداره کشور پس از جنگ تحمیلی تا کنون گام های بسیار زیادی برداشتند و فداکاری های آنان فراموش نخواهد شد لذا افتخاری نصیبمان شد تا امروز خدمت یکی از این دلاورمردان در شهر گلگیر برسیم و عرض ارادتی نسبت به ایشان داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، برپایی ایستگاه صلواتی بمناسبت دهه ولایت و سالروز بازگشت آزادگان به میهن از دیگر برنامه هایی بود که در این روز توسط شهرداری گلگیر برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/