پس از دو سال انتظار و وعده های فراوان مدیریت برق مسجدسلیمان ، نصب کله چراغ های فرسوده و قدیمی و لامپ های نیمه سوخته در بلوار شیخ مندنی!!

 

 

سرانجام با گذشت دو سال از وعده های مدیریت برق مسجدسلیمان در خصوص روشنایی بلوار شیخ مندنی بعنوان یکی از دو محور اصلی ورودی شهرستان ، این بلوار با تعدای تجهیزات فرسوده ،مستهلک و لامپ های نیمه سوخته بصورت نصفه و نیمه روشن شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، حدود دو سال پیش با گلایه های متعدد و انتقادهای مردم بویژه اهالی مناطق سالور ، شیخ مندنی و تمبی در خصوص تاریکی این بلوار و وقوع چندین مورد تصادف و ایجاد مشکل جهت تردد مردم ، تیرهای برق در این بلوار نصب اما نیمه کاره رها شد.

در طی دو سال گذشته مدیریت برق مسجدسلیمان به دفعات روشن کردن این بلوار را به اهالی ساکن در مناطق ذکر شده وعده داد اما وعده های داده شده از مرز روز و ماه و سال گذشت و حالا پس از دو سال انتظار نصب کله چراغ ها و لامپ های آن انجام شد.

در این میان اما استفاده از تجهیزات قدیمی ، فرسوده و دسته چندم و لامپ های نیمه سوخته در یکی از دو محور ورودی شهر مسجدسلیمان با گلایه و انتقاد شدید شهروندان از مدیریت برق شهرستان همراه شده است.

تجهیزاتی که بخشی از آنها در فاصله‌ کمتر از سه روز از نصب کارآیی خود را نشان داد و برای همیشه خاموش و غیر قابل استفاده شد.

 

 

در روزهای اخیر تبلیغات وسیعی در حوزه برق و روشنایی از سوی دفتر نماینده شهرستان صورت گرفته است اما سوال اینجاست که این کار چگونه و با چه کیفیتی انجام گرفته است !!؟؟

به گفته دفتر نماینده مسجدسلیمان، برای انجام پروژه روشنایی بلوارها و معابر سطح شهر ، ۵ میلیارد تومان هزینه شده است اما نصب کله چراغ های فرسوده و دسته چندم۱ و لامپ های نیمه سوخته حکایت دیگری را روایت میکند!!

آنچه عیان است‌ در این بلوار که یکی از دو محور ورودی شهرستان میباشد ، کله چراغ های فرسوده و کهنه با شیشه هایی کِدِر و بعضاً شکسته نصب شده آنهم در شرایطی که هر روز در این زمینه شاهد بکارگیری تکنولوژی هایی نو از جمله اِل ای دی و استفاده از چراغ هایی جدید و به روز هستیم.

 

 

به نظر میرسد از نگاه مدیریت برق شهرستان، بلوار شیخ مندنی و مناطق مذکور و اهالی ساکن در این مناطق لایق استفاده از چنین تکنولوژی هایی تشخیص داده نشده که از تجهیزات فرسوده و دسته چندم و نیمه سوخته برای روشنایی این بلوار استفاده شده است؟؟

نکته دیگر اینکه با توجه به تبلیغات اخیر از سوی افراد نزدیک به نماینده شهرستان، اگر برای روشنایی این بلوار اعتباری جذب شده ، این پول کجا رفته که بجای استفاده از تجهیزات روشنایی نو ، تجهیزات فرسوده و دسته چندم بکار رفته است؟؟

 

 

به واقع مناطق محروم و فراموش شده ی تمبی شیخ مندنی،نمره هشت، کلگه‌، سالور ،کاروانسرا ، ۲۲ بهمن و …. باورشان شده که در شهر اولین های دیروز و آخرین های امروز هم آخرین هستند.

آری به راستی باور کرده ایم ما شهروندانی درجه چندم در شهرستانی محروم هستیم.

چراغ های دسته چندم و فرسوده ی کار شده دقیقاً نشان از چهره ی واقعی این محلات محروم دارد و این اختلاف طبقاتی و تبعیض و بی عدالتی در توزیع امکانات از سوی مدیران ، بُغضی چندین و چند ساله را در این محلاتِ ریشه دار شهرستان به دل میکشد.

محلاتی که اگر چه جایگاه رفیع جمع کثیری از شهدای عالی قدر و البته بزرگان بسیاری در این شهر بوده اما حالا بواسطه تبعیض ها و نگاه ناعادلانه برخی مدیران بدسلیقه و ناکارآمد شهرستان  تبدیل به مناطق و محلات فقیر و زاغه نشین شده اند.

انتظار میرود سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن بازدید از این بلوار ، با مدیریت برق شهرستان برخوردی قاطع داشته باشد و هر چه سریعتر در خصوص اصلاح و تعویض این تجهیزات کهنه و فرسوده‌ با تجهیزات روشنایی نو که بابت آن اعتبار هم جذب شده و حق طبیعی شهروندان این شهر است پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند