بازدید مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران اُستان خوزستان از روند بازسازی منازل آسیب دیده شهر گُل گیر

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان به همراه جمعی از مدیران کل استان از روند بازسازی منازل آسیب دیده شهر گل گیر بازدید نمودند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از عصر مسجدسلیمان، شهردار گل گیر در این خصوص اظهار داشت : امروز دکتر حاجی زاده معاون استاندار خوزستان به همراه مدیران کل امور شهری استانداری، بنیاد مسکن ، میراث فرهنگی ، معاون مدیرکل راه و شهرسازی ،فرماندار ، اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان از مراحل و روند کار بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله شهر گل گیر بازدید بعمل آوردند که در این بازدید وضعیت منازل تعمیر شده، چگونگی اعطای تسهیلات و پکیج لوازم خانگی، و واگذاری مصالح رایگان از قبیل سیمان و میلگرد به واحد های مسکونی آسیب دیده بررسی شد و بر تکمیل و اتمام واحدهای در دست بازسازی تا پایان سال تاکید شد.

 

سلیمان آقابیگی افزود : مسئولین استانی از آب درمانی شهر گل گیر نیز بازدید بعمل آوردند که در این ارتباط معاون استاندار بر تسریع راه اندازی ساختمان آب درمانی تاکید نمودند و در این راستا مهندس موسوی مدیرکل میراث فرهنگی استان از تعیین تکلیف این پروژه ظرف دو هفته آینده خبر داد.

 

شهردار گل گیر در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این شهر نیز بیان کرد : یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهر گل گیر پارک کوهستانی آسماری بوده است که در حال توسعه آن هستیم هم چنین جاده دسترسی به قبور شهدای گمنام تسطیح و آسفالت شد.

 

وی ادامه داد : تعریض جاده ورودی و احداث پل ورودی شهر گل گیر از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری گل گیر بوده است .
آقابیگی درخصوص پروژه احداث المان شهدای گمنام خاطرنشان کرد : این پروژه تا زیرگنبد شهدا پیشرفت داشته است و در حال ساخت گنبد هستیم، هم چنین میدان آب درمانی گل گیر احداث شده است و تنها مرحله زیباسازی و ساخت المان آن باقی مانده است.ضمن اینکه پروژه بهسازی معابر شهر گل گیر در حال اجرا می‌باشد که امیدواریم تا پایان سال ، روکش آسفالت در سطح معابر شهر گل گیر صورت پذیرد.

 

شهردار گل گیر در خاتمه گفت : در حال ارتقاء دو درجه برای شهرداری گل گیر هستیم که ان شاء الله به زودی به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد که جا دارد از تلاش های همکاران و اعضا شورای شهر گل گیر تشکر و قدردانی نمایم. همچنین از مساعدت و همکاری بی شائبه دکتر جهانشاه ارزانی مدیرکل محترم امور مالیاتی استان خوزستان و دکتر حاجی زاده معاون استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان صمیمانه تشکر میکنم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام