به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ؛ توزیع سبد اقلام بهداشتی در میان شهروندان مسجدسلیمانی توسط قرارگاه امیرالمومنین (ع)

 

 

با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ، سبد اقلام بهداشتی توسط قرارگاه امیر المومنین (ع) در میان شهروندان مسجدسلیمان توزیع شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان قرارگاه امیرالمومنین(ع) در اولین اقدام عملی خود برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا سبد اقلام بهداشتی را که شامل(کالن مایع دستشویی. صابون.مایع ضد عفونی کننده افروز. شیشه شور.وایتکس.دستمال کاغذی…) بودند در بین شهروندان خصوصاً خانواده های کم بضاعت توزیع نمودند. این اقدام توسط مددکاران موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) و خیرین گمنام با مشارکت کارخانه آلومینیوم کاوه تهیه و توزیع گردید.

گفتنی است قرارگاه امیرالمومنین (ع) در مسجدسلیمان با هدف شکست کرونا  توسط موسسه خیریه علی بن ابیطالب ( ع)  بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین تشکیل گردید.

 

این قرارگاه در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان و با هدف تهیه و توزیع سبد اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت و درصورت تامین مالی عموم شهروندان و همچنین راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک و برخی ملزومات بیمارستانی تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام