اعلام نیاز پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان به همه گروههای خونی/ بیماران تالاسمی ، هموفیلی ، دیالیزی و مجروحان تصادفات نیازمند یاری سبزتان هستند

 

پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه ای خواستار اهدای خون از سوی شهروندان شد و به همه گروههای خونی اعلام نیاز کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان در اطلاعیه پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان آمده است :

همانگونه که مردم نوع دوست مسجدسلیمان مستحضرند ؛ اهدای خون به بیماران نیازمند از وظایف انسانی هر فرد و امری خداپسندانه است و مصداق بارزی از ایثار و خدمت رسانی به مردم می باشد.

هم اکنون بیماران خاص نظیر بیماران  تالاسمی ، هموفیلی و دیالیزی ، مجروحین تصادفات و سوانح ، بیماران تحت اعمال جراحی شیمی درمانی از جمله نیازمندان خون و فرآورده های آن می باشند و این نیاز همیشگی بوده و در تمامی ایام سال نیز ادامه دارد.

 

 

لذا نیاز شدید بیماران و بیمارستان‌ها به خون و همچنین کاهش مراجعه جهت اهدای خون به دلیل موج ویروس کرونا در سراسر کشور باعث کاهش ذخایر خون شده است.

این در شرایطی است که کرونا یک بیماری تنفسی میباشد و از طریق اهدا یا تزریق خون منتقل نمی شود.

 

بر همین اساس پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان با توجه به نیاز شدید به همه گروه‌های خونی از شهروندان نیکوکار خواهشمند است در تمام ایام هفته با داشتن شرایط اهدای خون به پایگاه انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان واقع در پشت کلینیک سپاه مراجعه نمایند‌.

 

 *ساعات کاری*

از شنبه تا چهارشنبه ۷:۴۵  الی ۱۳:۳۰ دقیقه
پنجشنبه از ساعت ۷:۴۵ دقیقه ۱۲:۳۰ دقیقه می باشد.

انتهای پیام