نفت مسجدسلیمان ۱ سایپا ۱ / این تیم نفت تا تیم شدن خیلی کار دارد

 

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی در مقابل سایپا دو امتیاز ارزشمند بازی خانگی را از دست داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان هفته دوم از فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک مسابقه در مسجدسلیمان ادامه یافت و تیمهای نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد ، ابتدا ساسان حسینی در دقیقه ۳۹ با یک ضربه دقیق میزبان را پیش انداخت تا نیمه اول با برتری مسجدسلیمانی ها به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم سایپا برای جبران گل خورده به دروازه نفت یورش بُرد و سرانجام در دقیقه ۵۱ با ضربه بغل پای فنی حسین مالکی به گل تساوی دست یافت.

 

در ادامه تلاش دو تیم و تعویض های صورت گرفته نتیجه ای نداشت و سایپا با یک امتیاز با ارزش مسجدسلیمان را ترک کرد.

 

شاگردان مجتبی حسینی در حالی امروز در خانه متوقف شدند که بنظر میرسد تیم ‌نفت تا تبدیل شدن به یک تیم خوب لیگ برتری راه طولانی در پیش دارد و خلاء چند بازیکن با تجربه در تمامی نقاط زمین ‌در کنار بازیکنان جوان فعلی کاملا به چشم می آید.

 

کوچ اکثر بازیکنان فصل قبل ، جدایی کادر فنی و از همه مهمتر استارت دیرهنگام نفتی ها برای فصل جدید کار را برای مسجدسلیمانی ها سخت کرده و آنها روزهای دشواری را در لیگ برتر پیش روی خواهند داشت.

 

نفتیها با کسب دومین تساوی متوالی ۲ امتیازی شدند تا در هفته سوم این رقابت ها و در یک بازی سخت و نفس گیر در تهران مقابل پرسپولیس پرستاره به میدان بروند.

 

 

انتهای پیام