بررسی مشکلات، کمبودها و نیازهای حوزه انتخابیه در نشست علیرضا ور‌ناصری با وزرای نفت و بهداشت و درمان

 

 

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزرای نفت و بهداشت ‌و درمان به بررسی مشکلات و نیازهای حوزه انتخابیه پرداخت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علیرضا ورناصری در نشست با اوجی وزیر نفت به مواردی همچون ضرورت احیا وتوسعه مخزن نفت مسجدسلیمان، مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در مناطق نفت خیز و تکمیل طرح گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اشاره کرد.

 

وی همچنین بر حمایت مالی و ارائه امکانات مناسب به باشگاه ورزشی نفت مسجدسلیمان از سوی وزارت نفت تاکید کرد.

 

بازسازی بیمارستان نفت مسجدسلیمان، ایمن سازی خطوط انتقال گاز تُل بزان به پتروشیمی ماهشهر ، رسیدگی به امورات حقوقی و معیشتی کارکنان صنعت نفت از جمله دیگر موارد مطرح شده در نشست نماینده مردم مسجدسلیمان با وزیر نفت بود.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان بر تداوم مساعدت وزارت نفت در خصوص انتقال منازل مسکونی واقع در مناطق آلوده به نفت وگاز تاکید نمود.

 

دیدار با وزیر بهداشت و درمان

 

بمنظور بررسی و رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه، نشست مشترک دکتر علیرضا ورناصری با وزیر بهداشت و درمان برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، دکتر علیرضا ورناصری در دیدار با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی اظهار داشت: صدور مجوز برای راه اندازی دانشکده پزشکی ، صدور مجوز برای راه اندازی اورژانس هوایی در منطقه ، صدور مجوز برای استخدام نیروی انسانی موردنیاز در بیمارستانهای محلی اندیکا وهفتکل و تجهیز مراکز جامع سلامت روستایی به تجهیزات ازمایشگاهی از جمله ضروری ترین مطالبات به حق مردم چهار شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

 

وی ضمن اشاره به بازسازی مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی بیان داشت: دوشهر از چهار شهرستان حوزه انتخابیه بنده حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و برخورداری آنها از متخصص و فوق تخصص صفر است همچنین ساخت بیمارستان در هفتکل و اندیکا از اولویتهای مردم منطقه است.

 

ورناصری ادامه داد: کیفیت و کمیّتِ گونه های متنوع گیاهان دارویی در حوزه انتخابیه بنده ،پتانسیل فراموش شده ای ست که جهت افزایش ارزش افزوده، توسعه فرهنگ کشت و مصرف گیاهان دارویی و ترویج زندگی سلامت محور با احیای آموزه های طب ایرانی،باید مورد حمایتِ توسعه محور واقع شود.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل در خاتمه گفت : انتظار میرود تسریع در تامین واکسن کرونا و روند واکسیناسیون درحوزه انتخابیه اینجانب همراه با تدابیر لازم در مناطق صعب العبور در اولویت وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام