یادواره سرداران و هزار و دویست شهید شهرستان مسجدسلیمان فردا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار میشود

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت: یادواره سرداران و هزار و دویست شهید این شهرستان به استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان فردا در مصلی شهر مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در خصوص برگزاری یادواره سرداران و هزار و دویست شهید این شهرستان اظهار کرد: در فرهنگ غنی اسلامی شهادت یکی از والاترین ارزشهاست و شهید از بلند مرتبه ترین انسان هاست؛ که با الگو گیری درست از این فرهنگ آن را می توان به عنوان سبک زندگی به نسل جوان انتقال داد.

وی افزود: یادواره سرداران و هزار و دویست شهید شهرستان مسجدسلیمان با تشکیل کمیته های تخصصی در سه سطح برای دانش آموزان، فرهنگیان و سایر اقشارمردم از دهم بهمن ماه آغاز گردید که در روزهای دهم و یازدهم بهمن جهت فرهنگیان و دانش آموزانِ دختر و پسر و فردا دوازدهم بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمودی در خاتمه اظهار داشت: یادواره هزار و دویست شهید شهرستان مسجدسلیمان به استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید اُستان خوزستان است که اسفند ماه امسال در اهواز برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام