فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد

دستگیری ۴ سارق مسلح در کمتر ازپنج ساعت/ سرباز وظیفه “خیری” شهید و ستوان دوم “عبیات” زخمی شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر ۵ ساعت سارقین مسلح دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار”حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ویک دستگاه پرایدپلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

سردار عباس زاده اظهار داشت : در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه “مهرزاد خیری” به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم “ابراهیم عبیات” نیز بسیارسطحی مجروح شد.

وی ادامه داد: در این درگیری ۳نفر ازسارقان مسلح مجروح که یکی از آنان درصحنه درگیری دستگیر شده و ۲ دستگاه خودروی سرقتی توقیف وابزارسرقت ازآنان کشف گردید .

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت سه سارق مسلح دیگرکه احدی ازآنان ازناحیه سر ودیگری ازناحیه بازو به ضرب گلوله مامورین زخمی وازمحل درگیری متواری می شوندباانجام اقدامات اطلاعاتی دریکی از شهرستان های استان شناسایی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف، تحقیقات تکمیلی باهماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/