فرماندار کارون خبر داد:

جزئیات کودک ربوده شده در شهرستان کارون/ اثری از آزار و اذیت بر روی جسد کودک وجود ندارد

فرماندار کارون گفت:در بررسی‌های صورت گرفته هیچ گونه اثری از آزار و اذیت و یا خفگی بر روی جسد کودک مشاهده نشده است و به نظر می‌رسد کودک از ترس با توجه به مشکل قلبی که دارد فوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان٬ معصومه خنفری در رابطه با آدم‌ربایی که در شهرستان کارون اتفاق افتاد اظهار کرد: کودک ربوده‌شده که به همراه مادرش برای شرکت در مراسم فاتحه‌خوانی در منطقه گندم‌کار از توابع شهرستان کارون رفته بودند مادر کودک لحظه‌ای متوجه می‌شود که کودکش نیست و  به همراه اطرافیان شروع به گشتن دنبال فرزند خود می‌کند.

وی بابیان اینکه این پسر ۱۰ ساله پدر خود را از دست‌داده و چند وقت پیش عمل باز قلب انجام داد، گفت: وقتی خانواده از پیدا کردن کودک خود ناامید می‌شوند از مغازه‌داری که در آن حوالی بود می‌خواهند که دوربین‌های مغازه خود را چک کند بلکه سرنخی از فرزندش پیدا کنند.

فرماندار شهرستان کارون در ادامه افزود: پس از چک کردن دوربین‌های مغازه‌دار متوجه می‌شوند ساعت ۳ ظهر یک دستگاه پراید به همراه دو سرنشین ابتدا کودک را صدا زده و کمی با وی صحبت می‌کنند و بعد از آن کودک خردسال را سوار ماشین می‌کنند و با خود می‌برند.

خنفری با اشاره به انتشار خبر مفقود شدن پسر ۱۰ ساله توسط خانواده در فضای مجازی بیان کرد: فردای حادثه، راننده ماشین تریلی (جحشه) از دور کشاورزی که حوالی زمینه‌ای قلعه چنعان مشغول کار بر روی زمین خود بود را صدا می‌زند و به کشاورز می‌گوید: چند دقیقه پیش راننده پرایدی بچه‌ای را کنار زمین تو رها کرد.

وی افزود: کشاورز پس از رفتن در کنار محلی که رانند تریلی آدرسش را داده بود متوجه می‌شود این همان بچه‌ای است که خانواده‌اش دنبال آن می‌گردند.

خنفری گفت: پسربچه ساعت ۳ ظهر روز گذشته مفقود شد و امروز همان ساعت توسط پرایدی روی زمین رها شد.

وی بابیان اینکه تحقیقات توسط نیروی انتظامی در خصوص این حادثه ادامه دارد، عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته هیچ‌گونه اثری از آزار و اذیت و یا خفگی بر روی جسد کودک مشاهده نشده است و به نظر می‌رسد کودک از ترس با توجه به مشکل قلبی که دارد فوت‌ شده است.

خنفری بیان کرد: خانواده کودک خردسال گفته‌اند هیچ مشکل و یا دشمنی باکسی نداریم.

انتهای پیام/