قطع راه ارتباطی روستاهای اندیکا بدلیل طغیان رودخانه / احداث پل بر روی رودخانه دره شیران و سرحونی در حد حرف باقی مانده است

رییس شورای اسلامی شهرستان اندیکا از قطع راه ارتباطی ۱۰ روستای بخش چلو این شهرستان با مرکز بخش به دلیل طغیان رودخانه خبر داد.

پایگاه خبری ایرانیان ،  محمد مولایی، رییس شورای اسلامی شهرستان اندیکا با اشاره به طغیان رودخانه و قطع راه ارتباطی ۱۰ روستانی این شهرستان با مرکز بخش گفت: این روستاها شامل؛ چال منار، چال دیره، چال سنگا، پای راه منار، هشت پیچ، بنه فیض اله، چال انجیر، چال طلا، نثار باور احمد، دهده یک و چال تکاب هستند که در مجموع بیش از ۵۰۰ خانوار در آن ها سکونت دارد.

وی بیان کرد: برای سومین بار در یک ماه اخیر راه ارتباطی این روستاها بدلیل طغیان رودخانه فصلی دره شیران و سرحونی  مسدود می گردد.

مولایی اذعان داشت: دفعات قبل فروکش شدن رودخانه به صورت طبیعی باعث بازگشایی راه دسترسی روستاها شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اندیکا با اشاره به ایجاد مشکل برای یک زن باردار در روستاهای این شهرستان تصریح کرد: وعده ساخت پل بر روی رودخانه های دره شیران و سرحونی فقط در حد حرف باقی مانده است.

احداث پل بر روی رودخانه دره شیران و سرحونی در حد حرف باقی مانده است

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سعید بلدی بخشدار چلو درخصوص احداث پل بر روی این رودخانه اظهار داشت: متولی احداث پل بر روی این رودخانه اداره کل امور عشایر خوزستان است که متاسفانه تاکنون اقدام عملی انجام نداده است.

وی افزود: پیشنهاد استقرار یک دستگاه قایق به صورت تمام وقت در این مسیر مطرح شده، اما متاسفانه بودجه لازم برای این موضوع در زمان حاضر وجود ندارد.

گفتنی است؛ طغیان رودخانه فصلی دره شیران در اسفند سال ۱۳۸۳موجب غرق شدن ۲ نفر شد.

انتهای پیام/