آسفالت در منطقه معین زاده اهواز نشست کرد

معاون خدمات‌ شهری شهرداری منطقه ۴ اهواز خبر نشست آسفالت و بوجود آمدن گودال عمیق در منطقه معین زاده اهواز و سقوط اتوبوس در این گودال را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حسن طرفی، معاون خدمات‌ شهری شهرداری منطقه ۴ اهواز درخصوص نشست آسفالت و سقوط یک دستگاه اتوبوس در گودالی عمیق در منطقه معین‌زاده این کلانشهر گفت: با توجه به اینکه خط دفع آب‌ و فاضلاب در این مسیر است، یکی از لوله‌ها فرسوده شده و همچنین سرریز فاضلاب و ماندن آب باران در روزهای گذشته سبب سست شدن آسفالت در این منطقه شده و عبور و مرور ممتد در این مسیر منجر به ریزش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه عوامل آبفا و شهرداری در حال حاضر در موقعیت هستند اظهار داشت: قرار بر این شده است که لوله‌ پلی‌اتیلن ۴۰۰که استحکام بیشتری دارد را نصب کنند که امیدواریم در بازه زمانی ۲ الی ۳ ساعته این مشکل رفع گردد.

طرفی با اشاره به فرسودگی لوله، بیان کرد: لوله فاضلاب بسیار فرسوده بوده و شکسته است و با فشاری که از تردد ماشین‌آلات به وجود آمد سبب این اتفاق شد، هرچند که در لحظات اولیه حادثه عوامل شهرداری را مستقر و با تهیه جرثقیل، ایمن‌سازی محیط را فراهم کردیم.

معاون خدمات‌ شهری شهرداری منطقه۴، اذعان داشت: این حادثه هیچ تلفاتی درپی نداشت و حتی به خود وسیله‌نقلیه نیز خسارت زیادی وارد نشد و درحال حاضر نیز، محیط با نوارخطر ایمن‌سازی شده است تا عوامل آب‌وفاضلاب تا فاصله۵۰متری را حفاری کنند و لوله‌های ۴۰۰پلی اتیلن که مقاوم‌تر هستند را بگذارند.

انتهای پیام/