فرماندار لالی: حقوق معوقه کارگران شهرداری تا پایان هفته واریز میشود

فرماندار لالی از واریز حقوق معوقه کارگران شهرداری این شهر تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، گودرز ترکی زاده، فرماندار لالی با اشاره به پیگیری و رایزنی با مقامات استانی و از طریق مراجع مربوطه و شرکت های منطقه لالی درخصوص حقوق معوقه کارگران زحمتکش شهرداری لالی گفت: طبق مذاکرات و قول مساعدی که داده شد امیدواریم تا پایان هفته جاری به نتایج مطلوبی برسیم.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان هفته جاری بتوانیم چند ماه از حقوق معوقه این کارگران را پرداخت نماییم.

علی حسین خدری، عضو شورای اسلامی شهر لالی با اشاره به اینکه کارگران رسمی و قراردادی شهرداری لالی ۹ ماه و کارگران روزمزدی ۱۱ ماه حقوق دریافت نکرده اند بیان داشت: ۲ ماه از این حقوق معوقه مربوط به سال ۹۵، یک ماه سال ۹۶ و بقیه حقوق مربوط به سال جاری است.

وی اظهار کرد: شهرداری لالی مبلغی بالغ بر ۱۲،۵ میلیارد ریال به سازمان های خدماتی، پیمانکاران و کارکنان خود بدهی دارد که به دلیل نبود درآمد پایدار، توان پرداخت آن نیست.

کارگران شهرداری لالی می گویند: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و روند رو به رشد قیمت اجناس، گذران زندگی برای ما بسیار دشوار شده است.

آن ها اعلام کردند: مبلغ هنگفتی به بازاریان برای خرید نیاز روزانه خود بدهی داریم که با پرداخت یک و یا ۲ ماه حقوق دردی از ما درمان نمی کند و کل مبلغ حقوق معوقه را باید یکجا بابت بدهی قبلی مغازه داران و یا اقساط عقب افتاده خود بپردازیم.

این کارگران خواستار آن هستند تا مسئولان شرایط زندگی آنها را درک کنند تا بیشتر از این شرمنده خانواده خود و کسبه لالی نشوند.
کارگران شهرداری لالی در ماه های گذشته نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود معترض بودند که در هفته اخیر این اعتراض به اعتصاب و تجمع در شهرداری لالی کشیده شد.

انتهای پیام/