جذب جوانان آینده دار و جویای نام در نفت مسجدسلیمان، هافبک سابق پیکان و ماشین سازی در یکقدمی پیوستن به جمع شاگردان مرزبان

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که خود را برای رقابتهای لیگ برتر آماده میکند، قصد دارد با ترکیبی جوان و آینده دار راهی نیم فصل دوم این رقابت‌ها شود. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علیرضا مرزبان سرمربی طلایی پوشان قصد دارد با جذب چند بازیکن جوان و آینده دار در کنار بازیکنان با تجربه فعلی، تیمی خوب و شایسته را روانه مسابقات نماید.

مسجدسلیمانی ها دیروز با محمد پاپی ۲۰ ساله از فجر قرارداد بستند و حالا خبر میرسد یک بازیکن جوان دیگر در آستانه عقد قرارداد با شیران زاگرس است.

سید امیر حسین امیری هافبک ۲۵ ساله ای است که با شروع دور جدید تمرینات نفت مسجدسلیمان به جمع شاگردان مرزبان پیوسته و بزودی قرارداد وی امضاء خواهد شد.

امیری که زاده تهران است از سال ۹۰ تا ۹۲ عضو جوانان مقاومت پایتخت بود سپس راهی پیکان شد و تا سال ۹۴ برای این تیم فقط در ۱۶ بازی به میدان رفت.

هافبک جدید نفتی ها پس از پیکان به عضویت ماشین سازی تبریز درآمد و حالا با جدایی از نماینده فوتبال تبریز در آستانه پیوستن به تیم دوستداشتنی نفت مسجدسلیمان است.

گفته می‌شود نفتی ها برای جذب فرشید پاداش از پارس جنوبی جم ، نیکخوی از شهرداری بوشهر و شروین بزرگ از مس هم مذاکراتی صورت دادند اما با مخالفت باشگاههای این بازیکنان مواجه شدند.

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند