مسابقات طناب کشی آقایان و بانوان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد

 مسابقات طناب کشی آقایان و بانوان مسجدسلیمان گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، صبح روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۷ همزمان در دو سالن ورزشی ایثارگران و بانوان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روبط عمومی هیات انجمن های ورزشی مسجدسلیمان، مسابقات آقایان با حضور باشگاه های امین ، پهلوانان، احمد، و ناشنوایان در محل سالن ورزشی ایثارگران نفت واقع در پنج بنگله راس ساعت ۸ صبح برگزار گردید که در پایان این مسابقات باشگاه امین مقام اول، باشگاه احمد مقام دوم و باشگاه پهلوانان مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در پایان مسابقات آقایان که با حضور امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و جوانان برگزار گردید به تیم های اول تا سوم حکم قهرمانی و کاپ قهرمانی به نفرات برتر اهدا گردید.

 

 

 

 

 

در مسابقات بانوان شهرستان نیز که با همکاری امور بانوان اداره ورزش و جوانان و در محل سالن ورزشی بانوان نفت واقع در باشگاه مرکزی و با حضور باشگاهای
پهلوان، جوان، جهاد الف، جهاد ب، الماس جنوب الف، الماس جنوب ب، طراوت، تیم بانوان نینجا (باشگاه شهید آذر) و ناشنوایان برگزار گردید؛ تیم های: الماس جنوب الف مقام اول، جهاد الف مقام دوم، و تیم بانوان نینجا مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات بانوان به تیم های برتر این مسابقات، احکام قهرمانی، کاپ مقام اول و مدال اهدا گردید و از داوران این مسابقات نیز تقدیر به عمل آمد.

در افتتاحیه مسابقات بانوان، حرکات نمایشی رزمی توسط نوجوانان و جوانان اسپوکس کار برگزار گردید که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند