بی پولی باشگاه نفت مسجدسلیمان باز هم صدای سرمربی را درآورد، مرزبان : به هتل ها و دفاتر هواپیمایی بدهکاریم،بازیکنان منتظر پول هستند، پول دارو نداریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان با ابراز نارضایتی از شرایط تیمش گفت: به هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بدهکار هستیم و برای تامین دارو مشکل داریم.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، علیرضا مرزبان بعد از عوض شدن نتیجه بازی تیمش مقابل پارس جنوبی در دقایق پایانی و از دست رفتن سه امتیاز این دیدار و کسب یک امتیاز گفت: در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم. شرایط لازم برای بقا و زنده ماندن در لیگ‌برتر را نشان دادیم، تیم باشخصیتی داریم که تا لحظه آخر مبارزه میکند خوشحالم بازیکنانم جدیدم در تیم جا افتادند. خیلی سخت بود بدون برگزاری اردو این بازیکنان را به تیم نزدیک کنیم.

او با اعتراض به عملکرد داور بازی تاکید کرد: چینش داوری ها جوانمردانه نیست، هفته پیش داوری به ما دادند که بعد محرومش کردن امروز هم داوری برای بازی انتخاب شد که تمام صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ را به سود حریف سوت زد. وقتی یک تیم با عشق مبارزه می‌کند و فوتبال خوبی اراِئه میدهد، با عملکرد خوبی از سوی داور مواجه نمی‌شود. پنالتی صد در صد تیم ما اعلام نشد، شاید تصور اینست که باید پای بازیکن ما بشکند تا داور پنالتی بگیرد. ما از نتیجه راضی نیستیم، میبایست سه امتیاز را در خانه حفظ میکردیم.
مرزبان خاطرنشان کرد: فوتبال قابل تحسین و با شهامتی بازی میکنیم کیفیت تاکتیکی و بدنی ما به رشد تیم کمک کرده است. با این وجود مشکلات‌مان پابرجا است. تنها مطلب مهم این است که شاگردانم با غیرت بازی می‌کنند و ما تاکنون از نظر مالی دریافتی نداشتیم. مدیریت‌مان در حال رایزنی هستند که حداقل با دریافت مبلغی بخشی بدهی‌های خودمان را پرداخت کنیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه آینده تیمش با توجه به شرایط باشگاه خاکستری است، گفت: ما و بازیکنان  متعهد شدیم که نه بخاطر قراردادهایمان که برای مردم مبارزه کنیم. می‌خواهیم به آن‌ها یک هدیه بدهیم که سال آینده هم در لیگ‌برتر حضور داشته باشند.
مرزبان در خصوص عقب نشینی تیمش بعد از زدن گل هم توضیح داد : آنها با آوردن مهاجمان بلند قد و ارسال توپهای بلند کاری کردند تا ما عقب برویم اما میتوانستیم ضد حمله های بهتری بزنیم دو تا شانس بزرگ را از دست دادیم یک پنالتی صددر صد را به ما ندادند که اگر اتفاق می افتاد بازی تغییر میکرد.
وی با اشاره به برخی تماشاگران تیمش گفت: انتظار دارم همه تماشاگران با تیم همراه باشند نه اینکه یک نیمه تمام صدایی از آنان شنیده نشود و ساکت باشند آنها تماشاچی های منتقدی هستند که فقط منتظرند اتفاق بدی بیفتد تا به تیم حمله کنند. انتظار دارم همه تماشاگران دلشان با تیم باشد وقتی صحبت میشود که تیم را دوست دارند، نفتی هستند و تعصب دارند، من رنگ تعصب اینها را جور دیگری میبینم ، تعصب را در وجود هواداران حاضر در جایگاه های پشت دروازه ها میبینم که از دقیقه اول تا دقیقه نود خودشان را برای تیم می کشند اینها غیرتی و متعصب هستند و گرنه کسانی که صرفاً بازی را تماشا می‌کنند، تماشاگر هستند نه هوادار. تعریف من از هوادار کسی است که در طول بازی به طور مداوم تیمش را تشویق می‌کند.
مرزبان با اشاره به مشکلات تیمش گفت: مشکلات ما یکی دو تا نیست ، وضعیت خوابگاه بازیکنان نامناسب است ، بازیکنایی که جذب کردیم به نسبت بازیکنایی که قراردادشان فسخ شد ۶۰۰ میلیون ارزان تر هستند که در این بخش به باشگاه کمک شد ، برخی از قراردادهای بازیکنان ما خیلی پایین است و نتوانستند بیشتر از ۳۰ درصد دریافت کنند و الان نمی دانند چه زمانی قرار است پول به آنها برسد. به هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بدهکار هستیم. برای تأمین دارو مشکل داریم. من فقط سرمربی تیم نیستم و برای حل مشکلات مالی تیم هم به هر دری میزنم و در حال رایزنی هستم و با افتخار آنرا انجام میدهم چون در هر کاری اگر اعتقاد قلبی و حس همدلی نباشد اتفاقی نمی افتد. بازیکنان نفت باید بدانند که ما دنبال حل مشکلاتشان هستیم ، مدیرعامل و هیات مدیره هم دستشان بسته است اما تمام تلاششان را میکنند که پول تهیه کنند.خود من از روزیکه آمدم تا الان فقط  ۲۴ درصد قراردادم را گرفتم و هیچ اعتراضی هم ندارم حتی حاضرم ۲۴ درصد رو هم بدهم ولی مشخص شود که این تیم در لیگ برتر میماند و وقتی از این شهر می‌روم بگویم من پولم را نمیخواهم و ارادتمند همه بختیاری‌ها هم هستم.
نگارش و انتشار : کیوان علاسوند