نفت مسجدسلیمان ۱ سپیدرود رشت ۱ / امان از مهاجمان گل نزن نفت

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر در دقایق پایانی از شکست مقابل سپیدرود گریخت تا سرنوشت دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک در دو هفته پایانی مشخص شود. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با انجام یک بازی حساس در مسجدسلیمان دنبال شد و تیمهای ته جدولی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی و پر حاشیه در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

بایرامی در دقیقه ۵۵ برای شاگردان دست نشان گل زد و آفاقی دردقیقه ۹۹ کار را به تساوی کشاند تا اضطراب و دلهره همچنان در مسجدسلیمان و رشت باقی بماند.

مسجدسلیمانی ها در این دیدار بارها صاحب موقعیت گل شدند اما بی دقتی و سهل انگاری مهاجمان این تیم باعث هدر رفتن موقعیت ها یکی پس از دیگری شد.مهاجمانی که توان گل کردن توپ حتی از یکقدمی دروازه را هم ندارند.
فیروز کریمی سرمربی طلایی پوشان پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود از حال رفت و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

گفته میشود علت مصدومیت فیروز کریمی اصابت سنگ به سر ایشان بوده است.

نادر دست نشان مربی سپیدرود بدلیل ایجاد تنش در کنار نیمکت از سوی بیژن حیدری داور مسابقه اخراج شد.

حبیب فرعباسی دروازبان ذخیره نفت مسجدسلیمان با دریافت دو کارت زرد و سپس کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد تا بدون حتی یک ثانیه حضور در زمین، دومین اخراجی این دیدار باشد.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی بیست و یک امتیازی شد و همچنان به حضور خود در رده چهاردهم جدول تداوم بخشید، سپیدرود هم با یک امتیاز کمتر در مکان پانزدهم جای دارد.

نفت هفته آینده در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت و سپیدرود در خانه پذیرای نساجی مازندران است.

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند