خداحافظ ای داغ بر دل نشسته / وداع با پیکر فوتبالیست ارزنده و با اخلاق مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، رامین روشن پور در قبرستان مجسمه کلگه آرام گرفت + گزارش تصویری

پیکر شادروان رامین روشن پور از فوتبالیست های ارزنده و با اخلاق اُستان خوزستان با حضور برخی مسئولین استانی، علاقه مندان به فوتبال و چهره های فوتبالی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تشییع شد.

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند – جمعیت زیادی از دوستداران، هواداران، شاگردان، پیشکسوتان و هم دوره ای های رامین روشن پور با حضور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در مراسم وداع با پیکر این فوتبالیست ارزنده شرکت کردند.
مراسم تشییع پیکر پاک بازیکن اسبق تیم های شاهین اهواز، کاغذ پارس هفت تپه و مربی نوجوانان و جوانان نفت مسجدسلیمان و فولاد اُکسین ایذه ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه از ورزشگاه بهنام محمدی برگزار و پس از وداع با مستطیل سبز در قبرستان مجسمه کلگه به خاک سپرده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل امور مالیاتی خوزستان، مدیرعامل باشگاه مناطق نفتخیز جنوب، جمع زیادی از پیشکسوتان ورزش بویژه پیشکسوتان چند نسل فوتبال مسجدسلیمان، مدیران باشگاهها، کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان فولاد اکسین ایذه، رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و هیأت فوتبال این شهرستان، کانون هواداران باشگاه نفت مسجدسلیمان، روحانیون، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و آحاد مختلف مردم بویژه دوستان، آشنایان و فامیل زنده یاد رامین روشن پور در مراسم تشییع و خاکسپاری وی حضور داشتند.

رامین روشن پور بعد از ظهر روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام بازی دوستانه فوتبال در زمین بهره برداری بی بی یان دچار عارضه قلبی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

زنده یاد روشن پور در دوران ورزشی خود در تیم های شاهین اهواز، کاغذ پارس هفت تپه و یکی دو تیم باشگاهی دیگر بازی میکرد.

با پایان دوران ورزشی بعنوان بازیکن، مربیگری را در پیش گرفت و علاقه به کار در رده های پایه باعث شد تا مدتی بعنوان استعداد یاب باشگاه استقلال اهواز فعالیت کند، سپس در قامت سرمربی، جوانان فولاد اکسین ایذه را قهرمان خوزستان کرد.

قهرمانی با تیم نوجوانان نفت مسجدسلیمان در لیگ خوزستان بعنوان سرمربی و قهرمانی با تیم جوانان نفت مسجدسلیمان در لیگ خوزستان بعنوان مربی و کمک علیرضا اسیوند از دیگر افتخارات این مربی فقید بشمار میرود.

از رامین روشن پور دو فرزند پسر بنامهای محمدمهدی و سپهر به جای مانده است.

روحش شاد، یادش گرامی باد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام