انتقاد تند امام جمعه مسجدسلیمان از مدیریت ورزش اُستان، شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و وزیر نفت ؛ فوتبال مسجدسلیمان و تیم نفت را به گود زورخانه سیاسی تبدیل کردند

امام جمعه مسجدسلیمان گفت : نمیدانم نقش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که بچه همین شهر هم هست، در تیم نفت چیست و چرا ایشان مصاحبه نمیکنند و به هواداران این تیم پاسخ مناسبی نمی دهند؟

 

پایگاه خبری ایرانیان –  کیوان علاسوند – حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در بخشی از خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان و در جمع تعدادی از هواداران معترض تیم نفت بیان داشت : نقش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در تیم نفت مسجدسلیمان چیست و چرا ایشان در این رابطه مصاحبه نمیکنند و پاسخ مناسبی به هواداران نمی دهند.

وی ادامه داد : تیم نفت و فوتبال مسجدسلیمان را به گود زورخانه سیاسی تبدیل کرده اند و هر دوره ای، هر جناح یا حزبی که روی کار می آید یکی را بیرون میکند و دیگری را جایگزین دوباره فرد جایگزین را برمیدارند و شخص دیگری را میگذارند و هر دوره این تغییرات ادامه دارد و فرفره وار افراد در حال تغییر و تعویض هستند.

حاج آقا امینی خاطرنشان کرد : نمیدانیم کدام فرد مدیر است، هیئت مدیره چه اشخاصی هستند، مربی کدام است و بازیکنها چه افرادی هستند، اینقدر تغییرات زیاد صورت میگیرد که خود من هم قاطی کردم و خیلی ها را نمیشناسم.

خطیب جمعه مسجدسلیمان بیان داشت : چرا با فوتبال معامله می کنید، چرا جوان بیکار و ناراحت ما را ناراحت تر و غم انگیزتر میکنید، چرا کاری میکنید که هواداران با لباس زرد نفت به مصلی بیایند و از این طلبه حقیر بخواهند که به دفاع از آنها فریاد بزنم؟

حاج آقا امینی عنوان کرد : بنده به دفاع از این هواداران فریاد میزنم، بر علیه مدیرکل ورزش استان، بر علیه نفت مسجدسلیمان، بر علیه وزیر نفت کشور که حق و حقوق این شهر را بدهید.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان به نقش شرکت های خصوصی و تیم داری آنها اشاره کرد و تصریح کرد : می گویند شرکت خصوصی نداریم، بله درست است نفت ما را بدبخت کرد، گاز بیچاره مان کرد، وقتی به شهرهای دیگر میرویم پتروشیمی خصوصی، آلومینیوم خصوصی، پارچه بافی و دهها شرکت خصوصی دیگر وجود دارد که میلیاردر هستند و تیمشان را با افتخار حمایت مالی میکنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم خرداد سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان، باز هم مدعیان نامگذاری اینروز به نام “روز مسجدسلیمان” را به باد انتقاد گرفت و افزود : اگر مقابل چهار تا منحرف نمی ایستادم میخواستند روز ۵ خرداد که روز نکبت، روز عقب افتادگی و روز آبرو ریزی است را بنام روز مسجدسلیمان بگذارند در حالیکه ریشه تمام بدبختی ها از همین ۵ خرداد است.

وی همچنین با انتقاد از مدیریت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : شخصا چندین بار به مدیرعامل گفتم؛ اینهمه نیرو دارید یکی را با خواب و خوراک مامور کنید تا در تهران پیگیر این موضوع باشد و روز ۵ خرداد را در تقویم بنویسند اما نه بنام روز مسجدسلیمان بلکه بنام سالروز فوران اولین چاه نفت خاور میانه در مسجدسلیمان و بعد با ثبت این روز یقه جنرال زنگنه( اشاره به زنگنه وزیر نفت ) را بگیریم و از او بپرسیم؛ آقای ژنرال زنگنه، اگر ۵ خرداد روز اکتشاف نفت در تهران شما بود الان این روز را در تقویم ثبت کرده بودید یا نه؟
چرا بعد از چهل سال از عمر انقلاب و صد و اندی سال از چپاول نفت، این روز بنام مسجدسلیمان ثبت نشده است؟

آقای ژنرال زنگنه، چرا مسجدسلیمانی که بارها هدف موشک و راکت قرار گرفت و هزار شهید این شهر زیر خروارها خاک ماندند جزو مناطق جنگی حساب نشد و افزایش ۲۵ درصدی به کارمندان آن تعلق نگرفت. باید ۵ خرداد را تبدیل به یک چماق بکنیم و بر سر وزارت نفت بکوبیم که چرا حق تیم ما را نمی دهند.

حاج آقا امینی ادامه داد : من موضوع ثبت این روز در تقویم رسمی را در شورای فرهنگ عمومی وزارت کشور پیگیری کردم، آنها میگویند چون متعلق به وزارت نفت است باید پیوست های مربوط به آن از طرف این وزارتخانه ارسال شود تا بعد از انجام کارهای حقوقی که حدود ۲ سال طول میکشد، آن را در تقویم ثبت کنیم.

وی در بخشی کوتاه شهرداری مسجدسلیمان را هم مورد انتقاد قرار داد و گفت : آبرویم رفت، پنجاه بار از شهرداری درخواست آسفالت نمره یک را کردم، فرماندار که خودش بچه نمره یک است بیش از ده بار درخواست کرده اما خبری نشد.
شهر پُر از چاله چوله است باید به چه کسی بگوییم.

انتهای پیام