مدیرعامل نفت مسجدسلیمان : به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم / هواداران به شایعات توجه نکنند/ رفع نواقص ورزشگاه در حال انجام است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت : هدف اعضای این تیم کسب رتبه تک رقمی در جدول است.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مهران نصیریان دوست درباره انصراف ابتدایی مهدی تارتار از حضور در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت : تارتار دغدغه هایی داشت و به همین خاطر ابتدا سرمربیگری تیم را نپذيرفت. با این حال ما بازیکنان مورد نظر او از جمله محمد طیبی، علی آل کثیر و احمد الجبوری را جذب کردیم. همه بازیکنان را با نظر سرمربی به خدمت گرفتیم و تارتار در این زمینه اختیار تام دارد.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان هدف اعضای این تیم را کسب رتبه تک رقمی در لیگ نوزدهم عنوان کرد و ادامه داد : انتظار داریم تیمی قدرتمند و متفاوت نسبت به سال گذشته روانه مسابقات کنیم تا با ارائه فوتبال زیبا و کسب نتایج مطلوب نظر هواداران و دوستداران این تیم جلب شود.

 

وی ادامه داد : انتظارات از تیم باید معقولانه باشد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر نمیکنیم.

نصیریان دوست همچنین در خصوص شایعات اخیر پیرامون وضعیت مالکیتی و مدیریتی این باشگاه گفت : این هفته کارهای مربوط به ثبت قانونی هیئت مدیره باشگاه انجام می‌شود و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. مدیران شرکت نفت پیگیر این موضوع هستند و ان‌شاءالله این مشکل بزودی حل می شود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در رابطه با ایرادات سازمان لیگ به امکانات و زیر ساخت های این باشگاه هم توضیح داد : اصلاح چمن ورزشگاه آغاز شده و کارهای مربوط به بلیط فروشی الکترونیکی، گیت های ورودی و نصب سیستم VAR در حال انجام است و تا پایان مهلت سازمان لیگ تکمیل خواهد شد و یک ورزشگاه با امکانات مناسب برای لیگ برتر خواهیم داشت.

 

انتهای پیام