تارتار : کارکردن در شهر اولین ها باعث افتخار است / امسال مسجدسلیمان دغدغه سقوط نخواهد داشت

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : دلیل اصلی پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری این تیم هواداران پرشوری است که با حمایت یکپارچه خود باعث ترس و وحشت تیم های میهمان می شوند. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مهدی تارتار بیان داشت : با توجه به نشست هایی که با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتیم و توافقاتی که صورت گرفت، تصمیم گرفتم به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت بدهم.

وی افزود : دلیل اصلی که این پیشنهاد را پذیرفتم حضور هواداران پرشور در مسجدسلیمان بود. من هر بار با تیم هایم به مسجدسلیمان آمدم این مسئله را درک کردم که تیم های میهمان با ترس و وحشت اینجا بازی میکنند و جو ورزشگاه نفت در نتایج بسیار تاثیرگذار است. از این رو کار کردن در شهر اولین ها می تواند باعث افتخار برای من باشد.

سرمربی طلایی پوشان اظهار داشت : از هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و همچنین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان اُستان خوزستان تشکر میکنم که سخت پیگیر امور تیم هستند.

تارتار ادامه داد : امیدوارم با کمک همه مسئولان و حمایت همه جانبه هواداران بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و تیم بر خلاف سال های گذشته که همواره کاندیدای سقوط بود دیگر از ابن بابت دغدغه ای نداشته باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان به وعده مسئولان باشگاه برای بهتر شدن شرایط اشاره کرد و گفت : مسئولان وعده داده اند که شرایط مالی و سخت افزاری را بهبود بخشند، بازیکنانی که جذب شده اند نشان میدهد اوضاع نسبت به قبل بهتر شده است و این موضوع در شرایط تیم بی تأثیر نیست و مشخص است که حرکات خوبی دارد در تیم صورت می‌گیرد و اگر قول های مناسبی که داده شده، عملی شوند شرایط خوبی در تیم نفت رقم خواهد خورد.

تارتار عنوان کرد : ما باید تفکرات را نسبت به نفت مسجدسلیمان عوض کنیم و تغییراتی ایجاد شود. همواره این ذهنیت وجود داشته که نفت مسجدسلیمان یکی از گزینه های سقوط به دسته اول است لذا ما باید این ذهنیت را تغییر دهیم و به دنبال جایگاه مناسب تری باشیم و من مطمئن هستم که با کمک هواداران می توانیم تیم خوبی بسازیم اگر چه کار خیلی سختی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به زمان باقی مانده تا شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر خاطر نشان کرد : ما آخرین تیم لیگ برتری هستیم که شکل خواهیم گرفت و زمان بسیار کمی تا شروع بازی ها داریم. کمتر از یک ماه به آغاز لیگ نوزدهم باقی مانده و هنوز تمرینات شروع نشده و نسبت به سایر تیم ها عقب تر هستیم، از این گذشته تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان انجام دادیم که برای هماهنگی نفرات به زمان نیاز داریم. کارمان دشوار است و باید فرصت داده شود تا بتوانیم شرایطی که مد نظرمان است را به دست آوریم و قول میدهم شب و روزم را برای نفت بگذارم.