کمک های مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان شوشتر به زلزله زده گان مسجدسلیمان + تصاویر

مردم شوشتر از جای جای این شهرستان با ارسال کمک‌های غیرنقدی خود به مناطق زلزله زده مسجدسلیمان معنای نوعدوستی به هموطنان خود را کامل کردند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان ، حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسحدسلیمان در جلسه ای که باحضور پنبه دانه پور فرماندار شوشتر و هیات همراه در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد ضمن تشکر از همت والای مردم و مسئولین شهرستان شوشتر اظهارداشت: مردم ومسئولین عزیز و همیشه در صحنه شهرستان شوشتر با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی در راستای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده این شهرستان اقدامات خوبی داشته اند و جا دارد از این اقدامات خداپسندانه و مشارکت خیرخواهانه مردم و مسئولین شهرستان شوشتر تقدیر و تشکر نمایم؛ امیدواریم این مشارکتها در بین این شهرستانها در تمام زمینه ها و در سایر امور نیز توسعه پیدا کند.

حجتی نیا در ادامه گفت: این صحنه ها نشان می دهد که مردم ما فهیم ترین و با بصیرت ترین افراد هستند و همبستگی خود را در مواقع سختی به خوبی نشان می دهند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با بیان اینکه خدمت به مردم یک نوع عبادت است گفت :زلزله روزهای گذشته باعث خسارات زیادی به منازل مسکونی، اماکن عمومی، مدارس….. شد، و این آزمایشی است تا با صبوری و تلاش بیشتر، دوشادوش هم، خادم بهتری برای مردم باشیم.

اینجانب ضمن خسته نباشید، خدا قوت و تشکر از کمک‌های بی‌دریغ و حضور ایثارگرانه مردم مومن، نیروهای مسلح، گروه‌های جهادی بسیج و سپاه، بسیج سازندگی، ‌‏روحانیون معظم، دولت خدمتگزار و مسئولین متعهد و مدیران جهادی در امر کمک‌رسانی به هموطنان ‏زلزله زده مسجدسلیمانی از خداوند یکتا موفقیت و سربلندی همگان را در این راه تعالی بخش آرزومندم و
امیدوارم همه ما ،همانند سال‌های پرافتخار دفاع مقدس، در این حوادث ، با وحدت و همدلی، امور را به بهترین نحو مدیریت کنیم و بتوانیم این شرایط و مقطع سخت را نیز به نحو مطلوب پشت سر گذاشته و به شایستگی از آن عبور کنیم.

پنبه دانه پور فرماندارشهرستان شوشتر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه استان خوزستان رنگین کمانی از همه اقوام است گفت: شهرستان های مسجدسلیمان و شوشتر از دیرباز تا کنون در تمامی موضوعات اجتماعی ،فرهنگی و….مکمل یکدیگر بوده اند.
وی اظهارداشت:همه ما بعنوان سفیران شهرستان شوشتر جهت اعلام آمادگی در تمامی زمینه های خدماتی و کمک رسانی به مردم زلزله مسجدسلیمان آمده ایم و مطمعنن در تمامی مراحل خدمت رسانی و بازسازی ها در کنار مردم شریف مسجدسلیمان هستیم.

فرماندار شوشتر همچنین در سخنانی با اشاره به اینکه مردم باایمان و شریف مسجدسلیمان که تجربه امداد و کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان شوشتر را در کارنامه درخشان خود دارندگفت : مردم و مسئولان مسجدسلیمان این همدلی را در تابلوی زیبا و گویایی از وحدت و همدلی، در حادثه سیل اخیر در شهرستان شوشتر به نمایش گذاشتند.