کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین جاده ای شهدای گلگیر به‌ زمین‌ زده شد + تصاویر

 

آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین جاده ای شهدای گلگیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، مهندس ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین جاده ای شهدای گلگیر با حضور حجت الاسلام حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان، ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم، حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان انقلاب اسلامی
با تقدیر از ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیگیری موضوع احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این بخش گفت: احداث پایگاه امداد نجات بین جاده ای امری مهم و نیازی ضروری برای منطقه میباشد

حجتی نیا افزود: حضور و امداد رسانی نیروهای امداد و نجات در کوتاهترین زمان در وقوع حوادث می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید.
وی با حادثه خیز خواندن جاده مواصلاتی بخش گلگیر و همچنین وسعت زیاد این منطقه ادامه داد: با پیگیریهای انجام شده طی روزهای آتی شروع مجدد عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت شدن برخی از نقاط حادثه خیز جاده مسجدسلیمان _گلگیر را شاهد خواهیم بود تا برخی از نگرانیهای جاده اصلی بخش گلگیر برطرف شود.

سرپرست فرمانداری اظهار امیدواری نمود تا با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسئولان و مردم و بهره گیری از ظرفیتهای منطقه و کمک دولت و خیّران بتوانیم شاهد افتتاح پروژه های مختلف در شهرستان و بویژه این بخش باشیم.

ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بیان داشت: خدا را شاکرم که با پیگیری های خوب برادرانمان در استان و شهرستان و همچنین همت خوب و خواست عمومی مردم منطقه گلگیر امروز شاهد این کلنگ زنی هستیم و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه عزیزان شاهد افتتاح و بهره برادری از فرصت های خوب این منطقه جهت رفاه حال همه همشهریان عزیز باشیم.

ظاهری گفت:در حوزه استحفاظی شهرستان مسجدسلیمان یک پایگاه امدادی وجود داشت و باتوجه به فاصله زیاد بین شهرها و بخش های این منطقه از استان که دارای ترددهای زیادی میباشد توانستیم سومین پایگاه امداد و نجات بین جاده ای را با کمک همه عزیزان کلنگ زنی کنیم .

خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به مطالبات به زمین مانده و باتوجه به محرومیت مفرط شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: خوشبختانه این مسئله در احداث این پایگاه های هلال احمر پیش بینی شده که این پایگاه‌ها علاوه بر ارائه خدمات امدادی، مرکز خدمات بشردوستانه به مناطق محروم در این بخش ها باشد که می‌تواند نقطه امیدی برای جوانان و داوطلبان هلال احمر باشد تا بتوانند در مسیر محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر منطقه اقدام کنند.
خدادادی همچنین گفت:امیدواریم با تلاش همه مسئولین این غبار محرومیت از چهره مسجدسلیمان بزرگ که خدمات زیادی در گذشته و امروز به کشور داشته برداشته شود که این نیاز به توجه ویژه دارد.
این مقام مسئول افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه‌های اورژانس و پلیس راه لازم و ملزوم و مکمل همدیگر در نجات جان مسافران و رسیدگی به حوادث جاده‌ای هستند.

به گزارش‌پایگاه‌ خبری ایرانیان، کلنگ احداث این پایگاه امدادی در سه راهی گلگیر و با تأمین اعتبار لازم به مبلغ ۹۹۱ میلیون تومان به زمین خورد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام