نقل و انتقالات پر حرف و حدیث در تیم نفت مسجدسلیمان ، بازیکنانی که در یک ماه گذشته جذب شدند یکی پس از‌دیگری کنار گذاشته می شوند !!!!

 

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه فعالیت های نقل و انتقالاتی خود امروز هم یک مهاجم جذب کرد و سه بازیکن را کنار گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، با نظر مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان، حسین ابراهیمی مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت با انعقاد قراردادی یک ساله به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.

پگاه و داماش گیلان ، ملوان انزلی ،نفت تهران ، فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز سایر تیم هایی هستند که مهاجم ۲۹ ساله جدید نفتی ها سابقه بازی در آنها را دارد‌.

همچنین از باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر میرسد با نظر سرمربی این باشگاه ، وحید خشتان، حمید طاهری فرد، اکبر آفاق و فرشید مهمدی از این تیم کنار گذاشته شدند.

نکته سوال برانگیز در مورد نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان اینکه در روزهای اخیر بازیکنانی جذب این باشگاه شدند اما در کمتر از یک ماه از جمع زردپوشان کنار رفتند.

سوالی که ذهن هواداران و دوستداران این تیم را به خود مشغول کرده این است که این بازیکنان چگونه و با نظر کدام عضو باشگاه جذب شدند که با گذشت کمتر از یکماه عذر آنها از سوی کادر فنی خواسته شد.

وحید خشتان ، حسین فریور، محمود مطلق زاده بازیکنانی هستند که‌ در کمتر از یکماه پس از حضور در‌نفت از این تیم کنار گذاشته شدند و گفته میشود وضعیت علی آلکثیر و کوروش ملکی هم نامعلوم است و شاید این دو هم بزودی مسجدسلیمان را ترک کنند.

حال باید دید‌ مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص این اتفاقات چه پاسخی به ابهامات و سوالات هواداران و دوستداران این تیم خواهند داد.

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند