مراد امامی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا شد

 

 

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا منصوب گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان،  آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا صبح امروز با حضور محمدرضا حقیقت مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات شاهرخ شهنی مدیر اسبق اداره جهاد کشاورزی اندیکا، مراد امامی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد. 

مراد امامی از مدیران توانمند بخش کشاورزی است و تا پیش از این ریاست تعاونی روستایی مسجدسلیمان را بر عهده داشت.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شهرستان اندیکا یکی از شهرستان‌های بختیاری نشین استان خوزستان است. این شهرستان در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. از شمال غرب به لالی از جانب شمال به سردشت دزفول از طرف شمال و شمال شرق به استان چهارمحال و بختیاری از مشرق به ایذه و از جنوب به مسجدسلیمان محدود می‌شود.

مرکز آن شهر قلعه خواجه است. در سال ۱۳۶۸ مرکز بخش اندیکا از روستای لالی به روستای قلعه خواجه انتقال یافته‌بود.

این شهرستان با داشتن آب و هوای مناسب، طبیعتی بسیار زیبا و کمیاب دارد و با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی گوناگون، همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر استان و کشور می‌باشد.

شهرستان اندیکا پیش از این بخشی از شهرستان مسجدسلیمان بود. جریان تبدیل شدن بخش اندیکا به شهرستان از سال ۱۳۸۴ آغاز و در نیمه دوم سال ۸۶ نهایی شد. این شهرستان دارای ۵۹۵ روستا و آبادی، ۶ دهستان، ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و ۲۰۰ اثر تاریخی است. آب و هوای خوب و دو سد مسجد سلیمان (گدار لندر) و شهید عباسپور و همچنین جاده مسجدسلیمان شهرکرد از پتانسیل‌های این شهرستان هستند.

 

 

انتهای پیام