افتتاح بزرگترین بخش فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب كشور در بیمارستان گلستان اهواز

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح بزرگترین بخش فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب كشور در بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان و به نقل از وب دا، پنجشنبه ۸ خردادماه ۹۹،  بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور در بیمارستان گلستان اهواز با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خورستان و دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح شد.
دکتر ابول نژادیان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این بخش با مساحت دو هزار مترمربع دارای ۶۰ تخت، شامل ۵۲ تخت بستری و ۸ تخت آی‌.سی‌.یو بهمراه اتاق ایزوله و کلیه فضاهای مجهز آموزشی، درمانی و پشتیبانی، مطابق ب استانداردهای روز دنیا و در مدت زمان کمتر از ۴ ماه، تجهیز و آماده شده است.
وی افزود: برای راه اندازی این بخش، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
ابول نژادیان تصریح کرد: بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره برداری از این پروژه بعنوان گامی موثر در  ارائه‌ خدمات مطلوب به بیماران خواهد بود ‌.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: این پروژه یکی از نیازهای ضروری در راستای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم شریف استان است که خوشبختانه با پیگیری های رئیس بیمارستان گلستان اهواز محقق شد.