نارضایتی نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس از وضعیت آنتن دهی و پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول در شهرستانهای حوزه انتخابیه

 

 

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی نسبت به آنچه او ضعف خدمات رسانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه انتخابیه دانست ، ‌به عملکرد این وزارتخانه انتقاد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا ، دکتر علیرضا ورناصری در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در صحن علنی مجلس صورت پذیرفت ضمن اشاره به ۲۰ میلیارد تراکنش بانکی که نشان دهنده اعتماد مردم به این مهم است بر لزوم تحقق دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال بعنوان مطالبه مردمی تاکید نمود.

وی همچنین چرایی عدم تحقق این موضوع و وجود موانع و ضعف هایی بویژه در مناطق کم برخوردار که دچار استهلاک و فرسودگی زیرساخت شده اند را خواستار شد.

ورناصری در ادامه ضمن مطرح نمودن مشکلات آنتن دهی و اینترنت در برخی نقاط کشور و بویژه در استان خوزستان و حوزه انتخابیه اشاره داشتند که قطع آنتن دهی و اینترنت برای مردم مشکل ساز است و روند پیشرفت مخابراتی ارتباطی جهت زیرساخت های انتقال اطلاعات به شکل مجازی مطلوب نیست.

علیرضا ورناصری با اشاره به جمعیت بالغ بر ۲۵۰ هزارنفری و وضعیت کوهستانی شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا پوشش وضعیت خدمات ایرانسل و همراه اول را بسیار ضعیف دانستند و همچنین بیان داشتند که اکثر راه های ارتباطی این چهار شهرستان از پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول برخوردار نیستند.

وی در پایان به افراد شاغل در دفاتر مخابرات روستایی که در سال ۹۳ قرارداد دائم شدند اشاره کرد و اظهار داشت: این‌ افراد علی رغم قرارداد دائم با اپراتورهای مخابراتی روستایی همچنان از مزایای این قرارداد ازجمله خدمات رفاهی وبیمه ای محروم هستند.

انتهای پیام