استعفای دسته جمعی در شهرداری مسجدسلیمان با هدف شرکت در انتخابات شورای شهر

 

جمعی از معاونین و روسای واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان بدلیل شرکت در انتخابات شورای شهر در تدارک استعفا از مسئولیت های خود در این نهاد خدماتی هستند.

 

 پایگاه خبری ایرانیان- کیوان علاسوند ، با آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، چند تن از مدیران شهرداری با هدف شرکت در این کارزار سیاسی از سمت خود استعفا داده یا در حال انجام این فرآیند هستند.

بنا بر شواهد موجود، تا کنون حضور کورش نوذری معاون اداری مالی و سرمایه انسانی شهرداری ، جبار کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علی قنبری معاون فرهنگی اجتماعی، محمود جعفری شهنی رییس روابط عمومی ، سامان بارانی رییس ستاد بحران و فرشید داوودی رییس نوسازی تقریباً قطعی شده و احتمال دارد حسین جلیلی رییس تاکسیرانی هم به جمع استعفا دهندگان از مناصب شهرداری بپیوندد.

خیبر میرکریمی، کورش باقری بابااحمدی ، عباس نوذری ، اسماعیل فتحی شهنی ، اسفندیار باقری و کورش داج از دیگر نیروهای شاغل در شهرداری مسجدسلیمان هستند که گفته می‌شود حضور آنها هم در انتخابات پیش رو قطعی شده و از مدتها پیش جلسات خانگی و رایزنی های خود را با سایر طوایف آغاز کرده اند.

بموجب ماده ۳۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها ؛ شهرداران، مدیران شهرداری و شرکت‌های وابسته به هیچ عنوان حق ثبت نام در انتخابات شوراها را نداشته مگر اینکه از سمت خود استعفا دهند و دیگر در آن سمت شاغل نباشند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ ماه جاری (در مجموع به مدت هفت روز) ادامه می‌یابد.

 

 

انتهای پیام