انصراف عضو شورای شهر مسجدسلیمان از شرکت در انتخابات دوره ششم

 

عضو فعلی شورای شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی از شرکت‌ در ششمین دوره انتخابات شوراها انصراف داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حمید شعبانی نژاد عضو شورای شهر دوره پنجم با انتشار پیامی اعلام کرد ؛ قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراها را ندارد.

 

 

متن پیام این عضو شورای شهر که برای تحریریه پایگاه خبری ایرانیان ارسال شده بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند یکتا را که همه عالم در ید قدرت اوست و درود بر خاتم النبیین حضرت محمد(ص) و اهل بیت و اصحاب پاکش و تبريك عيد مبعث

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما خواهران و برادران عزیزم…

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که برهه ای از زندگی این حقیر را در راه خدمت به شما مردم مهربان، فهیم، قدردان و قدر شناس مسجدسلیمان که الگوی شرافت، غیرت و مردانگی هستید، قرار داد.

اگر چه در مدت ۴ سال حضور در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تمام توان خود را برای بهتر شدن شرایط بکار بردم اما علی رغم اقدامات صورت گرفته در طی این مدت ، معترفم که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله معنا داری وجود دارد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر مسجدسلیمان عزیز باشیم.

اکنون و در آستانه ثبت نام از کاندیدا های شوراهای اسلامی شهر، بدلیل برخی مسائل و موضوعات که در وقت مقتضی پیرامون آن صحبت خواهم کرد ، از حضور در کارزار انتخابات ششمین دوره شورای شهر مسجدسلیمان انصراف و همگان را به شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت مینمایم.

اگر قصوری از اینجانب سر زده، به کرامت و بزرگی دل خویش بر من ببخشایید از همه شما بزرگواران طلب حلالیت و عفو دارم و وظیفه خود میدانم که از صبر و شکیبایی ، تحمل و سازگاری ، همدلی و همراهی و در نهایت تلاش و مجاهدت یکایک شما بزرگواران صمیمانه قدردانی نمایم.

در پایان ضمن آرزوي سلامتي و رهایی از اين بيماري مُهلک، برای شما مردم نجیب و شریف مسجدسلیمان که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی و اخلاقی تان نصیب اینجانب شده است، سربلندی و سرافرازی آرزومندم و از همه مدیران شهری و اُستانی که در مدت ۴ سال گذشته با نهاد شورا همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و در پیشگاه شما سوگند  یاد می کنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه و بی منت به شهر و کشورم اولین و بزرگترین هدف زندگی ام خواهد بود.

 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

(راهتان پرنشاط و پر از سرزندگی باد)

 

حمید شعبانی نژاد عضو شورای شهر مسجدسلیمان

انتهای پیام