نماینده مردم مسجدسلیمان در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان ؛ رسانه ها برای انعکاس مشکلات اُستان هیچ خط قرمزی ندارند

 

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل با حضور در خانه مطبوعات خوزستان با جمعی از اعضای هیات مدیره این تشکل صنفی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در این نشست دکتر علیرضا ورناصری،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو از زحمات اصحاب رسانه و خانه مطبوعات در رسالت اطلاع رسانی و روشنگری مردم تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت:رسانه ها زبان گویا و چشم بیدار مردم هستند و نقش آن ها در پیشبرد اهداف استان مهم است،خوزستان ظرفیت های فراوان و نقش بی بدیل در اقتصاد کشور، کشاورزی، صنعت و… دارد اما مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان، ریزگردها و موضوعات زیست محیطی باعث مهاجرت بسیاری از مردم به ویژه نخبگان از سطح استان شده است.

 

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعداد های جوانان خوزستان به ویژه در عرصه مطبوعات و رسانه گفت:ارتباط و تعامل هرچه بیشتر و باحل مسائل و مشکلات صنفی این قشر، با هم افزایی در راستای حل مشکلات استان قدم برداریم.

 

دکتر ورناصری افزود:از مطبوعات و رسانه های خوزستان خواستارم تا در بحث مسائل مختلف به ویژه موضوع آب با مشارکت هم مسائل استان را بهتر نشان داده و خواستار مطالبه بر حق خود باشیم.

 

ایشان در پایان بیان داشت:رسانه ها هیچ خط قرمزی ندارند و برای شفاف سازی و توسعه استان به همه مسائل ورود کنند و ما بعنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم پیگیر این مطالبات باشیم.

 

 

انتهای پیام