سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان: افراد مسئله دار رد صلاحیت شده منتظر تاییدیه نباشند

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان گفت : در این دوره از انتخابات بایستی نسبت به پاکسازی این نهاد مهم از لوث افراد مشکل دار و فاقد صلاحیت اقدام جدی صورت بگیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان سید مجتبی محفوظی سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان در این رابطه اظهار کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای این دوره انتخابات شوراها در حال انجام است و ملاک همه بایستی قانون و نظر مراجع چهارگانه باشد.
وی خاطرنشان کرد: قطعا هیات نظارت بر حسب وظیفه قانونی و شرعی خود در صورت تضییع حق کاندیدایی آن را بررسی و در صورت مغایرت با قانون در صلاحیت این عده تجدید نظر خواهد شد.
وی گفت: اما آن نامزدهای مسئله دار که مراجع چهارگانه در خصوص صلاحیت آنها نظر داده اند منتظر تایید صلاحیت نباشند چون بر این باور هستیم در این دوره از انتخابات بایستی نسبت به پاکسازی این نهاد مهم از لوث افراد مشکل دار و فاقد صلاحیت اقدام جدی صورت بگیرد و مردم با خیال آسوده تری گزینه های اصلح را انتخاب کنند .
سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان تصریح کرد: توصیه اکید ما به همه کاندیداهای رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت این است که از مسیر قانونی اعتراض خود را پیگیری کنند و از تماس و فرستادن واسطه جدا خودداری کنند زیرا ما زیر بار سفارش ها و توصیه های غیر قانونی به هیچ عنوان نخواهیم رفت و ملاک ما در بررسی صلاحیت ها فقط قانون است.

انتهای پیام