با پیگیری علیرضا ورناصری ؛ اخذ ۴۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان

 

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل در مجلس از اخذ مبلغ چهل میلیارد ریال جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، با تلاش های علیرضا ورناصری و طی نامه ای از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت ، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان اختصاص یافت.

 

بر اساس این گزارش در نامه رئیسی خطاب به ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است:

 

با توجه به نامه های شماره ۹۹۱۴۳۶۰۶ مورخ ۹۹/۱۰/۲۴ جناب آقای ورناصری نماینده محترم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به منظور بهبود استاندارد واحدها و تسهیل در ارائه خدمات تحت پوشش آن دانشگاه چهل میلیارد ریال اعتبار از محل بهبود استاندارد ردیف یک درصد ارزش افزوده به آن دانشگاه تخصیص یافت. خواهشمند است دستور فرمایند اعتبار مذکور در محل مورد نظر هزینه و گزارش اقدامات انجام شده را به این معاونت اعلام نمایند‌.

 

 

انتهای پیام