استاندار خوزستان : برای راه اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان جلساتی با مسئولان ملی برگزار کردیم / ۴۳ درصد نرخ بیکاری برای این شهرستان رقم عجیبی است

 

 

استاندار خوزستان گفت: در خصوص راه اندازی پترو پالایش مسجدسلیمان با مسئولان ملی جلساتی برگزار کردیم و در این زمینه امیدوار به نتایج مثبت پیگیری ها هستیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان مسجدسلیمان، اظهار کرد: برای حل مشکلات مسجدسلیمان جلسات متعددی برگزار شدند و به طور مستمر به صورت تلفنی نیز از طریق نماینده مجلس این مشکلات را پیگیری کردیم.

 

وی افزود: در خصوص راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان نیز با مسئولان ملی جلساتی را برگزار کردیم و در این زمینه امیدوار به نتایج مثبت پیگیری‌ها هستیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مسجدسلیمان گرچه آغازگر توسعه کشور بود ولی خودش از این توسعه جا ماند و جزو یکی از مناطق محروم کشور محسوب می‌شود، تأکید کرد: طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای خوبی در سال‌های اخیر برای مسجدسلیمان انجام شد؛ به طور مثال احداث پتروشیمی در مسجدسلیمان برای رفع بیکاری نقش خوبی را داشته است.

 

سلیمانی دشتکی گفت: قطعاً پتروپالایش و کارخانه و صنایع وابسته به پتروشیمی که بعد از فعال شدن آن شروع به کار می‌کنند، اشتغال‌زایی‌های به مراتب بیشتری را نسبت به پتروشیمی خواهند داشت.

 

وی بیان کرد: ۴۳ درصد نرخ بیکاری برای شهرستان مسجدسلیمان رقم عجیبی است، آن هم برای شهرستانی که مقصد کارگران از اقصی نقاط کشور بوده است.

 

استاندار خوزستان اظهار کرد: در این زمینه خواستار توسعه بیشتر پتروشیمی در حوزه مسجدسلیمان و فعال شدن پتروپالایش‌های دیگری هستیم تا نقش‌آفرینی خوبی را در کاهش نرخ بیکاری جوانان منطقه داشته باشند.

انتهای پیام