مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل از سمت خود کناره گیری کرد

 

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل با انتشار پیامی در فضای مجازی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان با انتخاب علیرضا ورناصری بعنوان نماینده مردم مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت روابط عمومی دفتر نماینده در هر چهار شهرستان به رحیم ورناصری سپرده شد.

حالا با گذشت تقریبا یکسال از شروع بکار نماینده شهرستان، مسئول روابط عمومی وی با انتشار پیامی در فضای مجازی از مسئولیت خود کناره گیری کرده است.

در پیام رحیم ورناصری آمده است :

 

بنام‌ خداوند دادگر

پروردگارا مرا در هر کار باصداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده.

خداوند را شاكرم كه بر من منت نهاد تا مدتی‌ در کسوت خدمتگزار مردم شريف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛ بعنوان مسئول روابط عمومی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه نمایم.

حال که بنابدلایلی توفیق ادامه خدمتگزاری به شما عزیزان در دفتر روابط عمومی نماینده برایم میسر نمی باشد، از همه شما بزرگ مردمان با اصالت چهار شهرستان تشكر و طلب حلالیت می‌نمایم.

بی شک تشكر از تعامل و همكاری دلسوزانه همکارانم، اصحاب رسانه، خبرنگاران، فعالین اجتماعی و مجازی كه همواره خود را مديونتان میدانم كمترين احترام و صحه ای است كه بر اين صفحه می نگارم.

در پایان بابت تمام قصورهای احتمالی ام از مردم شریف چهارشهرستان صمیمانه عذرخواهی میکنم و طلب بخشش دارم.

از خداوند بزرگ آبادانی و پیشرفت را برای مردم نجیب و بزرگ‌ این دیار آرزومندم.

 

انتهای پیام