علیرضا ورناصری : بیش از یازده میلیارد تومان صرف بهسازی راههای روستایی مسجدسلیمان خواهد شد

 

 

نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی،اندیکا وهفتکل از جذب اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و سیصد میلیون تومان بمنظور بهسازی راه‌های روستایی حوزه انتخابیه خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان علیرضا ورناصری ضمن اشاره بر لزوم تسریع در روند تکمیل فرایند بهسازی جاده های روستایی شهرستان ، در این خصوص اظهار داشت: مبلغ ۱۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبار با مصوبه مجلس صرف توسعه راه‌های روستایی در مسجدسلیمان می‌شود.

 

وی با اشاره به اقدامات وخدمات انجام شده در حوزه راه های روستایی افزود: ما در برخی از روستاها در حوزه انتخابیه به رغم بالا بودن جمعیت روستایی با وضعیت نامناسب آسفالت‌ریزی و بهسازی روبه‌رو هستیم که امسال با شروع سال مالی جدید مصمم هستیم در اکثر مناطق عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی انجام شود.

 

 

ورناصری ضمن اشاره به حمایت های جهادی دستگاهای مجری در کنار پیمانکاران مربوطه تصریح کرد: با وجود تمامی تنگناهای مالی در این زمینه ،فرآیند اصلاح وبهسازی راه های روستایی در هیچ مقطعی متوقف نشدو همواره نیز بنده وهمکارانم در تلاشیم تا با استفاده از امکانات موجود و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده ، پروژه های بهسازی تا حد مطلوبی پیش برود.

 

 

نماینده مردم مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به جذب اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات استانداری برای شهرستان در آینده ی نزدیک ،اذعان داشت: در تلاش هستیم تا از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و وزارت نیرو اعتبارات دیگری را جذب کنیم که در مسیر جذب این اعتبارات دستاوردهای خوبی حاصل شده است و به محض جذب نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول در پایان اعتبارات جذب شده بمنظور بهسازی راه‌های روستایی مسجدسلیمان را به تفکیک روستاها به شرح ذیل بیان کرد:

 

جذب اعتبار بهسازی جاده روستای گلی خون به ارزش سه میلیارد تومان

 

جذب اعتبار بهسازی جاده ی جریک به ارزش یک میلیارد و پونصد میلیون تومان

 

جذب اعتبار بهسازی جاده تاچکر به ارزش یک میلیارد و پونصد میلیون تومان

 

جذب اعتبار بهسازی جاده ی بردسوراخ به ارزش یک میلیارد و پونصد میلیون تومان
-جذب اعتبار بهسازی جاده ی آب نرگسی به ارزش یک میلیارد تومان

 

جذب اعتبار بهسازی محورهای جاجو_کالوسه ، قبله ای_سلطان آباد ، قصردالو_شیرزاد_سرزندان و جاده ی انبارگاه به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان

 

 

انتهای پیام