دکتر شرفی: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۵ نفر از گروههای هدف در شهرستان مسجدسلیمان واکسینه شدند

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از واکسیناسیون ۳۸ هزار و ۸۰۵ نفر از گروههای هدف در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان دکتر ولی الله شرفی با اعلام این خبر افزود: از این مجموع ۲۵ هزار و ۸۶۴ نفر دوز اول و ۱۲۹۴۱ نفر دوز دوم واکسن خود را دریافت نمودند.

 

وی ادامه داد : مرحله واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است و همچنان بر تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید می‌شود.

 

شرفی با تاکید بر این که دریافت‌کنندگان واکسن کرونا همچنان باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند، گفت: با دریافت واکسن کرونا همچنان احتمال ابتلای مجدد وجود دارد که البته با شدت کمتری و مرگ ناشی از کرونا نیز کاهش خواهد یافت.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : از مردم می خواهیم که رفتارهای اشتباه خود را تکرار نکنند. با تزریق واکسن، کسی مصونیت ۱۰۰ در صدی در مقابل بیماری کووید۱۹ پیدا نمی کند ، باید کماکان شیوه نامه های بهداشتی و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنیم ، کادر درمان بسیار درخشان کار می کنند اما همان قدر که همه مردم خسته و نگران هستند، کادر درمان هم خسته هستند و مجاهدانه تلاش می کنند.

 

دبیر ستاد پیشگیری از کرونا با بیان این که شمار بستری‌ها، مراجعه بیماران سرپایی و مرگ بیماران مبتلا به کرونا همچون دیگر شهرها در پیک اخیر در این شهرستان نیزافزایش داشته است گفت: از همه همشهریان عزیز می خواهم که بیش از پیش با توجه به وجود واریانت ها و جهش های ویروس، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی افزود : تقویت بهداشت فردی و اجتماعی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات عزا و عروسی، نکاتی است که در این شرایط بسیار مهم است.

 

دکتر ولی الله شرفی در خاتمه اظهار داشت : امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بستری‌ها و تغییر وضعیت کنونی در هفته‌های پیش‌رو باشیم.

    انتهای پیام