برتری هنرآموز مسجدسلیمانی در رقابت‌های استانی تکنولوژی آموزشی

 

یکی از هنرآموزان آموزش و پرورش مسجدسلیمان موفق شد رتبه برتر مسابقات دوره دوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سطح خوزستان را کسب کند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شهلا حسینی، کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزش نظری و مهارتی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: اسامی برگزیدگان فراخوان‌ها و مسابقات دوره دوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام شد.

 

او افزود: مریم محمدی، سرگروه آموزشی رشته‌های مدیریت خانواده و خیاطی آموزش و پرورش و هنرآموز هنرستان‌های شهرستان با شرکت در فراخوان “ارسال مجموعه گزارش‌های برنامه‌های آموزشی، کارگاهی (جشنواره‌ها، نمایشگاه ها)، ارزیابی سوالات امتحانی و میزان یادگیری هنرجویان” توانست حائز رتبه برتر استانی در این فراخوان شود.

 

هوشنگ فردی پور، سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با تبریک این موفقیت به این سرگروه ساعی و تلاشگر رشته‌های مدیریت خانواده و خیاطی، کسب رتبه برتر استانی در فراخوان مذکور، را نشان از سخت کوشی و توانایی هنرآموزان شهرستان دانست.

 

او همچنین از همه هنرآموزان هنرستان‌های شهرستان به دلیل تلاش‌های پیگیرانه و کوشش‌های مجدانه در طول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیر کرد.

 

انتهای پیام