سرپرست شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان: انجام عمل‌های سنگین مغز و اعصاب و ستون فقرات توسط پزشکان مجرب در بیمارستان ۲۲ بهمن/ خرید یکدستگاه ماشین بیهوشی فوق پیشرفته

 

 

سرپرست بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: انجام عمل های سنگین مغز و اعصاب، ستون فقرات و… توسط پزشکان مجرب در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان علاوه بر کاهش تعداد اعزام ها به بیمارستان های استان منجر به کاهش هزینه ها و خطرات جاده ای نیز شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از ایل بُنگ دکتر ولی الله شرفی گفت: همچنین در راستای سیاست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، تجهیز و کیفی‌سازی بیشتر بیمارستان ۲۲ بهمن یک دستگاه ماشین بیهوشی فوق پیشرفته بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خریداری و وارد بیمارستان شده است. وی ادامه داد: این ماشین بیهوشی حاوی یک تکنولوژی ونتیلاسیون پیشرفته با سیستم تنفسی مطمئن و ثابت شده استبوده که از لحاظ هماهنگی با بیماران چه از نظر سنی و چه از نظر شرایط فیزیولوژیکی بسیار قابل انعطاف است.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ادامه داد: مردم شهرستان از این پس برای انجام عمل‌های جراحی در بخش مغز و اعصاب، ستون فقرات و.. دیگر مجبور نیستند به شهرستان های مجاور مراجعه کنند.

 

 

دکتر محمود یزدان پناهی متخصص و جراح مغز، اعصاب و ستون فقرات نیز از انجام عمل سنگین مرد ۶۵ ساله ای که سال ها بدلیل درگیری دیسک با درد شدید کمر و پا مواجه بود، در بیمارستان ۲۲بهمن خبر داد.

 

 

وی در تشریح این عمل گفت: بیمار مرد ۶۵ ساله ای بود که با درد شدید کمر و پا مراجعه نمود. این بیمار در ۵ سطح از نخاع تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه یکروز پس از عمل، از درد چندین ساله رهایی یافت.

 

دکتر یزدان پناهی با تقدیر از دستیاران خود در این عمل گفت: تشکر می کنم از همکاران اتاق عمل سرکار خانم ها احمدی، لعلی و اسدپور و دکتر رزقی دکتر بیهوشی همچنین سرکار خانم ها الاسوند، احمدپوری و آقای احمدی تنکسین های بیهوشی که ما را در انجام این عمل موفقیت آمیز یاری دادند.

 

انتهای پیام