امام جمعه اندیکا: اظهارات رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، نمک بر زخم مردم اندیکا بود/برخی مسئولین، خود بخشی از بحران کشورند/باقیمانده های بی عُرضه دولت قبل عزل شوند

 

امام جمعه شهرستان اندیکا ضمن اشاره به اظهارات رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که مانند نمکی بر زخم رنجدیده مردم محروم اندیکا است، گفت: چنین مسئولینی خود بخشی از بحران کشور هستند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان حجت الاسلام سید اکبر موسوی امروز جمعه ۳۰ مهرماه در خطبه نماز جمعه اندیکا درخصوص زلزله و محرومیت این شهرستان اظهار کرد: یکی از بزرگترین رودخانه‌های کشور از اندیکا عبور می‌کند ولی مردم مشکل آب شرب دارند. این حق مردم شهرستان است تا سهمی از این آب داشته باشند تا در بحران دچار بی آبی نشوند.

 

وی با بیان اینکه بعضی مسئولان ملی بجای اینکه مرحمی بر زخم این مردم محروم باشند مانند نمکی هستند که روی زخم پاشیده می‌شود، افزود: اخیراً نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفته که آسیب خاصی به اندیکا وارد نشده و مردم‌ مشکل زیادی ندارند تا رسیدگی‌ کنیم که این پاشیدن نمک بر زخم مردمان رنجدیده اندیکا است.

 

موسوی در ادامه مطلب فوق تصریح کرد: به چنین مسئولینی اعلام می‌کنم خود شما بخشی از بحران کشور هستید. این مسئولین فقط زلزله را دیدند و از محرومیت اندیکا بی‌خبرند و اینکه خانه‌ها ویران شد ولی برای کسی اتفاق نیفتاد فکر می‌کنند مشکل خاصی نیست.

 

وی ادامه داد: از دولت انتظار داریم مسئولان بی عُرضه‌ای که از دولت قبل هنوز در راس کار هستند را از کار برکنار کنند. رئیس ستاد بحران کشور باید باور کند که بخشی از محرومیت‌های اندیکا به دلیل بی تدبیری دولت‌های گذشته است.

 

خطیب نماز جمعه اندیکا در پایان گفت: بعضی مسئولین با پرواز به اندیکا می‌آیند و از مناطق صعب العبور این شهرستان بازدید و یک شب در میان این مردم زندگی نمی‌کنند تا ذره‌ای محرومیت این شهرستان را درک کنند.

 

 

انتهای پیام