فوری/ سومین شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان هم رد صلاحیت شد

 

 

از گوشه و کنار خبر میرسد، ابراهیم بهرامی سومین شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان هم بمانند دو منتخب قبلی این شورا، با رد صلاحیت از سوی استانداری خوزستان مواجه شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شنیده می‌شود؛ ابراهیم بهرامی که دهم آذرماه سالجاری حدوداً ۷۰ روز قبل، از سوی شورای شهر مسجدسلیمان بعنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود نتوانست تاییدیه لازم را دریافت کند و به سرنوشت دو شهردار منتخب قبلی دچار شده است.

 

پیش از این ابراهیم جعفری شهنی و امیر عارف کیانی دو منتخب قبلی شورای شهر با رد صلاحیت از سوی استانداری، از رسیدن به صندلی مدیریت شهرداری مسجدسلیمان جا ماندند.

 

از زمان شروع بکار شورای شهر دوره ششم، بیش از ۶ ماه میگذرد در این مدت سه شهردار و سه سرپرست برای شهرداری انتخاب شده است که در نوع خود آماری عجیب و بی سابقه است. انتخاب هایی که هر یک به نوبه خود حاشیه های فراوانی را بهمراه داشته است.

 

بنظر میرسد فرصت آزمون و خطا برای شورا به پایان رسیده است و انتخاب بعدی آنها باید فردی باشد که بدور از هر گونه شائبه ای بتواند با اخذ تاییدیه های لازم در کمترین زمان ممکن، به رد صلاحیت های سریالی شهرداران منتخب مسجدسلیمان پایان دهد.

 

 

نگارش و انتشار: کیوان علاسوند