در آستانه تعطیلات نوروز؛ کمبود جایگاه های عرضه سی اِن جی در شهر مسجدسلیمان / غیرفعال بودن دو جایگاه به دلایل نامعلوم و نارضایتی شهروندان از بی توجهی مسئولین

 

 

شهرستان مسجدسلیمان که با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی از سه بخش و سه شهر تشکیل شده است، تنها دارای یک جایگاه اختصاصی سی ان جی فعال می‌باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مشاهدات میدانی و گلایه ها و نارضایتی شهروندان بویژه مالکان خودروهای دوگانه سوز ، از تعطیلی و غیر فعال بودن برخی جایگاه‌های عرضه سی ان جی در مسجدسلیمان خبر می‌دهد.

یکی از جایگاه‌های عرضه سی ان جی در مسجدسلیمان که چندین سال است از چرخه فعالیت خارج شده و هیچگونه خدماتی به شهروندان ارائه نمیدهد، جایگاه سوخت ظاهری در سه راهی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان است.

در جایگاه سوخت ظاهری، عرضه سی ان جی در گذشته صورت می‌گرفت اما چند سال است که اینکار متوقف شده و یکی از جایگاه‌های مهم عرضه سوخت که در مسیر مواصلاتی خوزستان به چهار محال بختیاری قرار دارد، مدتهاست که غیرفعال میباشد.

 

دیگر جایگاه سی ان جی در منطقه ریل وی هم تنها با دو پُمپ گاز به هیچ وجه پاسخگوی حجم عظیمی از خودروهای دوگانه سوز نیست.

 

این در حالیست که جایگاه عرضه سی ان جی در منطقه شیخ مندنی ماههاست که از دسترس خارج شده و بخش قابل توجهی از مراجع کنندگان که جهت سوخت سی ان جی از این جایگاه استفاده میکردند، حالا ناچارند روزانه با پیمودن چندین کیلومتر به جایگاه سی ان جی شهرداری واقع در نفتک مراجعه نمایند و با قرار گرفتن در صف های طولانی، ساعت ها چشم انتظار رسیدن نوبت و دریافت سوخت باشند.

 

مشخص نیست چرا اینگونه مجوزها بدون اخذ تضمین های لازم به افرادی داده می‌شود که با بی تعهدی و بی مسئولیتی تمام باعث سلب امتیاز یا محروم کردن شهرستان از امکاناتی میشوند که وجود آنها بسیار مهم و در جهت تسریع و تسهیل خدمات به شهروندان میباشد و این مهم را در سالیان اخیر با تعطیل شدن نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا و مراجعه شهروندان مسجدسلیمانی به شهرهای همجوار نیز شاهد بوده ایم.

 

حالا در آستانه تعطیلات نوروز و با توجه به مهمانپذیر بودن شهرستان مسجدسلیمان انتظار می‌رود متولیان این امر و بویژه ستاد خدمات سفر ، هر چه سریعتر نسبت به فعال شدن جایگاه‌ سی ان جی ظاهری واقع در سه راهی دانشگاه آزاد و جایگاه سی ان جی صالحی در منطقه شیخ مندنی اقدام کنند و مانع از ایجاد صفهای طولانی و ازدحام در مقابل تنها جایگاه سی ان جی شهرستان ( جایگاه سی ان جی شهرداری ) شوند.

 

 

ارتقاء کیفیت سوخت رسانی در مکان‌های عرضه سوخت در مسجدسلیمان با فعال شدن کامل جایگاه‌های موجود، اعطای مجوز به متقاضیان احداث جایگاه جدید و استفاده از تجهیزات نو  بجای تجهیزات فرسوده و قدیمی صورت می‌گیرد و این مهم فقط با نظارت و بازرسی های مداوم از سوی دستگاه‌های متولی امکان پذیر خواهد بود.

 

سایه کم توجهی و سهل انگاری برخی از مدیران  روز به روز بر سر مردم مسجدسلیمان سنگین و سنگین تر میشود و نارضایتی در بیشتر بخش ها به چشم میخورد. بخش اعظمی از بازدیدهای مسئولین از نقاط مختلف فقط در حد حرف و گرفتن عکس های یادگاری و بازدیدهای بی نتیجه باقی مانده و کمتر گره ای از مشکلات مردم را گشوده است و بنظر میرسد بی تفاوتی ، ضعف و ناکارآمدی بمانند آفتی بر جان این شهر و مردمش افتاده است و گویی قصد تمام شدن ندارد.

 

 

انتهای پیام