موافقت شورای شهر با استعفای علیرضا جعفری فام/ محمد آقابیگی سرپرست شهرداری گلگیر شد

 

 

شورای شهر گلگیر ضمن موافقت با استعفای علیرضا جعفری فام شهردار این شهر، محمد آقابیگی را بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علیرضا جعفری فام که مردادماه سال گذشته از سوی شورای شهر گلگیر بعنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود پس از ۸ ماه از سمت خود استعفا داد.

 

وی در گفتگویی تلفنی با پایگاه خبری ایرانیان؛ عدم پاسخگویی به استعلام مامور به خدمت شدن از اداره آبفا به شهرداری را دلیل استعفای خود اعلام کرد و افزود: با گذشت ۵ ماه از مکاتبه با آبفا کشور برای مامور به خدمت شدن اینجانب از اداره آبفا مسجدسلیمان به شهرداری گلگیر، هیچ گونه پاسخی دریافت نشد و اداره کل امور شهری استانداری امروز در مکاتبه ای با امور مالی شهرداری گلگیر پرداخت هر گونه بیمه و حقوق به اینجانب از ابتدای سال جدید را ممنوع و خلاف قوانین عنوان کرد.

 

جعفری فام ادامه داد: امروز استعفای خود را تقدیم شورای گلگیر کردم و جا دارد از اعتماد اعضای شورا به اینجانب تقدیر و تشکر بنمایم.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، پس از استعفای علیرضا جعفری ، شورای شهر گلگیر در جلسه ای که عصر امروز برگزار شد، محمد آقابیگی را بعنوان سرپرست شهرداری گلگیر انتخاب کرد.

 

محمد آقابیگی دارای مدرک کارشناسی ارشد مالی است و در دوره چهارم شورای شهر گلگیر عضو این شورا بود و دو سال ریاست آن را بر عهده داشته است.

 

مسئول امور مالی و ذی حسابی ، مسئول امور اداری و مسئول واحد درآمد شهرداری گلگیر از دیگر سوابق محمد آقابیگی است.

پایگاه خبری ایرانیان، ضمن تقدیر از زحمات شهردار اسبق گلگیر برای سرپرست جوان این شهرداری ، توفیق رور افزون و خدمت خالصانه به مردم دیار آسماری را آرزومند است.

 

 

انتهای پیام