نشست فعالین حوزه اشتغال های دانش بنیان با فرماندار مسجدسلیمان/ رضایی فاضل: اشتغال پایدار با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق می‌شود

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: اشتغال پایدار با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق می‌شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، رضا رضایی فاضل در جمع فعالین حوزه اشتغالهای دانش بنیان با بیان این که مسجدسلیمان شهری ست با ظرفیت های بسیار، گفت: باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده و از نیرهای متخصص نیز حمایت و پشتیبانی شود.

 

رضایی فاضل ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم در این شهرستان بیکاری است که با حمایت مسئولان از جمله اعطای تسهیلات بانکی با بهره کم به شرکت‌های دانش بنیان می‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد تا جوانان شهرستان مجبور نباشند به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.

 

فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که باید در راستای نوآوری، استقرار و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان شرایط را تسهیل کنیم گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی فعال تر از گذشته پای کار بیایند و از سرمایه گذاران حمایت کنند.

 

وی ادامه داد: همین که بتوانیم جلو مهاجرت مردم را از این شهر بگیریم کار بزرگی انجام دادیم و این محقق نخواهد شد مگر با ایجاد اشتغال و خدمات دهی به مردم ضمن آن که باعث کاهش آسیب های اجتماعی نیز خواهد شد.

 

رضایی فاضل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ایجاد اشتغال با منابع دولتی به تنهایی امکان پذیر نیست و این کار باید با کمک سرمایه گذاران انجام شود.

 

وی گفت: وظیفه ی ما و دیگر دستگاههای اجرایی حمایت و ایجاد امنیت برای آن هاست. ما باید بر اساس نیازهای شهرستان کمک به ایجاد صنایع و اشتغال های پایدار کنیم و از ظرفیت شرکت‌های فناوری و استارت آپ ها نیز بخوبی بهره مند شویم.

 

فرماندار مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود گفت: انتظار می رود همه دستگاه‌ها همچون: اداره کار، صنعت و معدن و بنیاد برکت حمایت کنند و سرمایه گذاران و کارآفرینان را درگیر بوروکراسی اداری نکنند.

 

 

انتهای پیام