انتقاد نماینده مردم مسجدسلیمان به شورای شهر و تذکر به وزیر کشور از تریبون مجلس، ورناصری: مسجدسلیمان ۱۶ ماه است شهردار ندارد

 

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست تا با توجه به اینکه ۱۶ ماه از آغاز کار شوراهای شهر و روستا می گذرد و این شهر همچنان شهردار ندارد، دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: تخصیص فصل هفتم قانون اساسی به شوراهای شهر و روستا موکد اهمیت این شوراهاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شوراها شالوده قرآنی دارند و به عنوان مجلس محلی از اصول مترقی مردمسالاری دینی هستند و در کشور ما نیز نماد نقش آفرینی مردم در عرصه سیاسی و مامن ارزنده جهت پیشبرد اهداف ایده آل هستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: علیرغم حضور جنابعالی در حوزه انتخابیه و صدور دستور در عدم کارآیی شورای مسجد سلیمان جهت تغییر و اصلاح عملکرد این شورا برای خدمت به مردم، تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

علیرضا ورناصری ادامه داد: بعد از گذشت ۱۶ ماه از آغاز به کار شوراها هنوز مسجدسلیمان شهردار ندارد و این موضوع مرتبا در دیدارها و تماس های مردم از بنده مطالبه می شود که امیدوارم دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کنید.

 

 

انتهای پیام