استاندار خوزستان در مسجدسلیمان : پیمانکاران و مسئولانی که در وضعیت شهرک امام رضا (ع) کوتاهی کرده‌اند ، باید پاسخگو باشند

 

 

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های شهرک امام رضا (ع) متعلق به مردم (خود مالک) است و پیمانکارانی که کار را رها کرده‌اند باید پاسخگوی وضعیت این شهرک باشند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان شنبه ۲۷ اسفندماه در حاشیه بازدید از شهرک مسکونی امام رضا مسجد سلیمان با حضور در جمع خبرنگاران به وضعیت این شهرک اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به دلیل تخریب‌های ناشی از زلزله ، چند نقطه از شهر برای ساخت مسکن در نظر گرفته شد. در شهرک امام رضا (ع)  کارهای ابتدایی صورت پذیرفت و منازل به مردم واگذار شده است اما در میانه راه به دلیل رهاسازی پیمانکاران کار نیمه‌کاره ماند.

 

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه شهرک امام رضا (ع) خود مالکی است، بیان داشت: رسیدگی به وضعیت زیرساخت، آسفالت، حمل و نقل، ارائه تسهیلات ارزان قیمت با کمک بانک‌ها وظیفه دولت است.

 

حسینی محراب عنوان داشت: پروژه‌های این شهرک (منازل) متعلق به مردم است؛ پیمانکارانی که کار را رها کرده‌اند باید پاسخگوی وضعیت این شهرک باشند.

 

وی ادامه داد : مسجد سلیمان یکی از شهرهای بسیار خوب استان است اما به دلیل کاهش تولیدات نفت توسط وزارت نفت با مشکلاتی رو به رو شد و متساعد شدن گازهای سمی از برخی مخازن نیز موجب آلودگی نقاطی از این شهر شد.

 

استاندار خوزستان در پایان گفت هیئت دولت در زمان‌های گذشته بنا داشت که برخی نقاط شهر را به مناطق جدید انتقال دهد از این رو تاکنون فعالیت خاصی غیر از در نظر گرفتن زمین انجام نشده است. البته توپوگرافی و بافت زمین این منطقه خاص است که برای آماده‌سازی باید هزینه و سختی‌های بسیاری را متحمل شویم اما این اراده وجود دارد که با کمک مسئولان و مردم این منازل تهیه شود.

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند