استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری مسجدسلیمان : در شورای اداری باید هدفگذاری وجود داشته باشد و سلسله مراتب این اهداف باید شناسایی شود

 

 

استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری مسجدسلیمان گفت: در شورای اداری باید هدفگذاری وجود داشته باشد و سلسله مراتب این اهداف باید شناسایی شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، نشست شورای اداری مسجد سلیمان شنبه ۲۷ اسفندماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار، ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس، اعضای شورای تامین ، اعضای شورای اداری مسجدسلیمان و خبرنگاران این شهرستان در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

حسینی محراب با اشاره به ظرفیت‌های خاص و ویژه شهرستان مسجدسلیمان عنوان داشت: جوانان ما می‌توانند در پیشرفت کشور و تحقق کلمه ” ما می‌توانیم” نقش داشته باشند؛ همه موانع و مشکلات باید از سر راه مردم برداشته شود.

وی بر پرهیز از خام‌فروشی در بالادست تأکید کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهید در فولاد مسجد سلیمان کاری کنید باید صنایع پائین دستی فولاد را به شهرک‌های صنعتی بیفزائید.

استاندار خوزستان ابراز داشت: صنایع پتروشیمی دیگر در استان خوزستان کفایت می‌کند؛ اگر شهرک‌های شیمی در استان شکل گیرد، اشتغال به این سو خواهد رفت.

حسینی محراب با بیان اینکه صنایع کوچک باید مرتبط با صنایع بزرگ شکل گیرد؛ گفت: کشورهای صنعتی دنیا با صنایع کوچک رشد کرده‌اند.

 

وی در پایان از زحمات رضا رضایی فاضل فرماندار سابق مسجد سلیمان تقدیر کرد و پیمان مُلایی به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان منصوب شد.

 

در ابتدای جلسه شورای اداری مسجدسلیمان، ورناصری نماینده مردم در مجلس و اسکندری رئیس دادگستری به بیان مشکلات و پروژه های راکد از جمله فرودگاه مسجدسلیمان، جاده میانبر، پتروپالایش بختیاری، فازدوم کارخانه سیمان، فاز دوم کارخانه آلومينيوم و مشکل اشتغال شهرستان پرداختند و از استاندار خواستند تا با جدیت و تلاش نسبت به اجرایی کردن این پروژه ها اقدام نماید.

 

 

نگارش و انتشار: کیوان علاسوند