با حضور فرماندار مسجدسلیمان؛ مرکز درمان ناباروری مهر بیمارستان ۲۲ بهمن افتتاح شد

 

 

در راستای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مرکز درمان ناباروری بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مسجدسلیمان، دومین مرکز درمان ناباروری استان خوزستان در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان امروز ۲۷ اردیبهشت با حضور پیمان مولایی سرپرست فرمانداری شهرستان افتتاح شد.

مولایی در افتتاح مرکز درمان ناباروری گفت: این مرکز دومین مرکز ناباروری در استان خوزستان است و انواع خدمات را در حوزه های مختلف به زوج های جوان ارائه می دهد.

 

دکتر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجد سلیمان در این افتتاحیه گفت: با اشاره به سیاست‌های کلی نظام در سال‌ های اخیر مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری و با هدف حمایت از زوج‌های نابارور ، نخسین مرکز درمان ناباروری در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح شد و ایجاد این مرکز به عنوان گامی بزرگ جهت ارائه خدمات ناباروری برای امور تشخیص و درمان زوجهای نابارور در این شهرستان و شهرهای حومه با حمایت های لازم در جهت کاهش هزینه‌های درمانی انجام گردید و رفت و آمد این افراد به مراکز درمانی شهرهای همجوار جلوگیری میکند.

 

 

 

 

انتهای پیام