احداث بزرگترین دریاچه اب درمانی کشور در شهر گلگیر  

 

شهردار گل گیر گفت : احداث دریاچه آب درمانی گوگردی فرصتی مناسب برای جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور و تبدیل شدن گلگیر بعنوان قطب گردشگری خوزستان خواهد بود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مهندس میلاد امامی با اشاره به احداث دریاچه آب درمانی گل گیر توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری گلگیر پس از دو ماه عملیات اجرایی احداث این دریاچه تکمیل و به بهره برداری رسید.

 

وی افزود : در سالیان گذشته توجه لازم برای  برای معرفی و بهره مندی از این ظرفیت کمتر شناخته شده صورت نگرفت به همین منظور پس از انجام آزمایشات مختلف و کارشناسی این طرح ، عملیات احداث بزرگترین دریاچه آب درمانی گوگردی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 

مهندس امامی ادامه داد: احداث جاده دسترسی ، ساحل سازی کنار دریاچه و احداث سایبان و رختکن به طور کامل اجرا شد و کار ساخت آبشار مصنوعی هم در حال انجام است.

این مقام مسئول افزود : چشمه های طبیعی آب درمانی حاوی مواد معدنی و گوگرد است و دارای خاصیت درمانی می باشند و به صورت خودجوش از زمین جاری شده و در فصل زمستان و پائیز دارای آب گرم و در تابستان دارای آب سرد هستند که از لحاظ پزشکی دارای خواص فراوانی برای بهبود بیماری های پوستی و دردهای مفصلی است.

 

 امامی با اشاره به چشمه های آب درمانی گوگردی بعنوان یکی از جاذبه های منحصر به فرد این منطقه، بهره برداری از بزرگترین دریاچه آب درمانی کشور را فرصتی بی نظیر در جهت توسعه گردشگری خوزستان دانست و خاطر نشان کرد: باید به معرفی بهتری از این جاذبه برای جذب گردشگر پرداخت.

 

شهردار گل گیر با تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان شهرداری ، اظهار امیدواری کرد ؛ احداث دریاچه آب درمانی گوگردی فرصتی مناسب برای جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور و تبدیل شدن گلگیر بعنوان قطب گردشگری خوزستان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام